عرضه گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا هنوز رونمایی نشده، توسط یک فروشگاه عرضه شد!

یک فروشگاه در نیکاراگوئه گوشی معرفی نشده گلکسی S23 اولترا سامسونگ را برای عرضه آماده کرده است! این فروشگاه حتی تصاویری از جعبه و خود محصول را هم منتشر کرده است.

در این برهه از زمان، رمز و راز کمی از گوشی گلکسی S23 Ultra فاش شده است. ما اکنون می‌دانیم که این گوشی به یک دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز است و با چه قیمتی وارد بازار آمریکا می‌شود. سامسونگ جتی رزرو اولیه برای افرادی که می‌خواهند زودتر از بقیه صاحب این گوشی‌ها شوند را هم اجرا کرده است. این گوشی‌ها قرار است ۱۲ بهمن ماه رسماً رونمایی شوند.

اما ظاهراً گلکسی S23 اولترا هنوز رونمایی نشده، در نیکاراگوئه عرضه شده است. یک فروشگاه محلی نیکاراگوئه‌ای به‌نام KM Cell Store پستی را در صفحه فیسبوک خودش منتشر کرده و مدعی شده که چهار دستگاه اس ۲۳ اولترا سامسونگ را به‌فروش می‌رساند. در توضیح آن‌ها نیز آورده که این مدل‌ها به ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی مجهز هستند!

عرضه گلکسی S23 اولترا

گرچه قیمت این محصولات را در پست فیسبوکی خودش اعلام نکرده، اما عکس‌هایی را که منتشر کرده جعبه چهار رنگ این گوشی را نشان می‌دهد و حتی نسخه صورتی آن را هم آنباکس کرده است!

عرضه گلکسی S23 اولترا

با نگاهی به این تصاویر درمیابیم که این نسل خیلی شبیه به اس ۲۲ اولترا است. این گوشی همان دوربین اولترا واید، دوربین‌های تله فوتو با زوم ۳ و ۱۰ برابری را از نسل قبلی خودش به ارث برده است، در حالی که یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید در کنار آن‌ها قرار دارد. در جلوی گوشی یک نمایشگر ۶.۸ اینچی 2X Dynamic AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسلی، تراکم پیکسلی 500ppi و محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ قرار دارد. ما انتظار داریم از همان باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۴۵ واتی در زیر قاب این محصول حضور داشته باشد. همچنین اندروید ۱۳ با پوسته سفارشی One UI 5.1 روی آن نصب باشد. در حالی که فناوری‌های ارتباطی آن را بلوتوث ۵.۳، وای فای 6E، کیت NFC و UWB تشکیل می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*