ایسر و رونمایی از لپ تاپ Aspire V Nitro Black Edition در نمایشگاه CES 2016

ایسر امروز در کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2016 از پرچم دار جدید لپ تاپ های خود با نام Aspire V Nitro Black Editon رونمایی کردواین لپ تاپ به مشخصات فنی و ویژگی بسیار خوبی مجهز شده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
امروز در کنفرانس خبری ایسر یک محصول دیگر معرفی شد. این پرچم‌دار جدید که Aspire V Nitro Black Editon نام دارد از ویندوز هلو (Windows Helio) پشتیبانی خواهد کرد. به لطف دوربین جدید اینتل که RealSense نام دارد، کاربر لپ تاپ Nitro Black Editon می‌تواند از تمام قابلیت‌های سیستم امنیتی جدید مایکروسافت بهره برده و با شناسایی صورت فرد، دسترسی به لپ تاپ داده شده و به سیستم خود وارد شود.

در واقع نسخه‌ ای که در لپ تاپ استفاده شده، یک نسخه جدید و پیشرفته‌ی RealSense بوده، و Nitro Black Editon اولین لپ تاپی است که رسما اعلام شده است که دارای این قابلیت خواهد بود. ایسر همچنین در مورد استفاده از ویندوز Hello نیز صحبت نموده که گیمرها می‌توانند به لطف قابلیت‌های جدیدی که لپ تاپ دارد از استریم خود استفاده‌ی بهتری داشته و تجربه‌ی گیمینگ بهتری داشته باشند:

به عنوان اولین لپ تاپی که از قابلیت جدید و پیشرفته‌ی دوربین RealSense استفاده می‌کند، Aspire V Nitro Black Editon به گیمرها تجربه‌ی بهتری را به لطف کیقیت بالای تصاویر دو بعدی و سه بعدی که دارد ارایه داده و می‌تواند به گیمرها اجازه دهد تا چت ویدیویی با حذف تصویر پس زمینه داشته باشند.

همچنین گفته شده که شما می‌توانید صورت خود را اسکن کرده و در بازی‌های مورد علاقه خود از تصویر صورتتان استفاده کنید.

از نظر سخت افزاری در لپ تاپ جدید ایسر از یک پردازنده‌ی نسل ششمی اینتل اسکایک Core i (می‌توانید پردازنده های مختلفی انتخاب کنید) استفاده شده و کارت گرافیکی انویدیا GTX960M با ۴ گیگابایت رم DDR5 نیز وظیفه‌ی کارهای گرافیکی را به عهده خواهد گرفت. برای ذخیره‌ی اطلاعات نیز از یک VMe PCIe SSD استفاده شده است. همچنین گزینه ای برای انتخاب یک صفحه‌ی ۴K صد در صد RGB وجود دارد تا از بازی خود با رزولوشن بالا لذت ببرید. برای سیستم خنک کننده نیز از سیستم AeroBlade استفاده شده تا با تیغ‌های فلزی خود گرمای دستگاه را کاهش دهد.

فروش محصول جدید ایسر از فوریه آغاز می‌گردد. قیمت لپ تاپ Nitro Black Editon از ۱,۰۹۹ دلار در آمریکای شمالی شروع شده و در اروپا، آسیا، و آفریقا نیز از قیمت ۱,۲۹۹ شروع می‌شود.

منبع: Windowscentral

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*