انتشار طرحی مفهومی از آیفون ۶C اپل در رنگ های متنوع

مدت زیادی است که شایعه شده اپل در حال کار بر روی یک آیفون ۴ اینچی جدید است.اکنون این شایعات قوت گرفته و بر اساس شواهد موجود، به نظر می رسد که اپل بهار امسال از آیفون ۴ اینچی جدید خود که احتمالا آیفون ۶ سی ( iPhone 6C ) نام خواهد داشت رونمایی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده است ، آیفون ۶c یا شاید آیفون ۷C ، از طراحی مشابه آیفون ۶ و آیفون ۶ اس بهره خواهد برد و در رنگ هایی متنوع عرضه می گردد.بر همین اساس به تازگی یه طراح با نام Ferry Passchier طرحی مفهومی از این گوشی را در رنگ های مختلف منتشر کرده است.

Ferry Passchier در این طرح مفهومی، زبان طراحی آیفون ۶ ها را با رنگ بندی آیپاد اپل تلفیق کرده و نتیجه کار را در تصاویری منتشر نموده که در انتهای مطلب مشاهده خواهید کرد.

طبق گزارش منتشر شده از سوی KGI، پیش بینی می‌شود که این آیفون با ۱۶ گیگابایت حافظه، NFC، تاچ آیدی، تراشه A9 و ۲ گیگابایت رم عرضه گردد. با این امکانات و با توجه به پیکسل‌هایی کمتر صفحه نمایش آن نسبت به آیفون‌های بزرگتر، مطمئنا این دستگاه سرعت بالایی را خواهد داشت. بسیاری از منابع از جمله تایمز چین از عرضه این آیفون در سال گذشته میلادی خبر می‌دادند اما برای اولین بار KGI بود که به نیمه اول سال ۲۰۱۶ برای عرضه این دستگاه اشاره نمود.

اخبار متعددی از این آیفون به خصوص از سوی منابع چینی منتشر شدند. از جمله این اخبار می‌توان به ارتقا باتری آیفون ۵s برای این دستگاه و مجهز شدن آن به یک باتری ۱۶۴۲ میلی‌ آمپری و پشتیبانی نکردن از لمس سه بعدی اشاره نمود. ظاهرا اپل برای حفظ بازار پرچمداران خود این قابلیت را به آن‌ها محدود می‌نماید.

آیفون ۶c مطمئنا جایگزینی برای آیفون ۵s خواهد بود که در حال حاضر، قیمت حداقل ۴۵۰ دلاری را دارد. اما این دستگاه قدیمی شده است و اپل نیاز به ارائه دستگاهی جدید برای طرفداران همیشگی آیفون ۴ اینچی دارد. انتظار می‌رود که این آیفون قیمتی مشابه قیمت فعلی آیفون ۵s داشته باشد. با توجه به شباهت زیاد این دستگاه به آیپاد می‌توان انتظار داشت که بازار آیپاد بسیار ضعیف شود و شاید در چشم انداز آینده اپل برای حذف آن برنامه ریزی شده باشد.

در ادامه شما را به دیدن طرح مفهومی آیفون ۶ سی اپل در رنگ های متنوع دعوت می کنیم :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*