چری تیگو 9

تولید چری تیگو 9 ، پرچم دار جدید چری آغاز شد

چری تولید شاسی بلند پرچمدار جدید خود یعنی چری تیگو 9 را در چین آغاز کرد. این شاسی بلند مدرن به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

اخیرا تصاویری از چند دستگاه چری تیگو 9 سفید رنگ منتشر شده که نشان می‌دهد چری تولید پرچمدار جدید خود را در چین آغاز کرده است. چری اخیرا تصاویر رسمی از این محصول جدید خود را نیز منتشر کرد که جزئیات طراحی آن را نشان می‌داد، اما هنوز تصاویر رسمی از داخل این شاسی بلند منتشر نشده و برای اطلاع از جزئیات طراحی داخلی آن باید تا زمان معرفی رسمی منتظر بمانیم.

مشخصات چری تیگو 9

چری تیگو 9

چری تیگو 9 دارای 4.8 متر طول، 1.9 متر عرض، 1.7 متر ارتفاع و 2.8 متر فاصله محوری است که با چنین ابعادی به‌عنوان بزرگترین محصول خانواده تیگو محسوب می‌شود. چری قصد دارد شاسی بلند پرچمدار خود را در دو نسخه 5 و 7 نفره با دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک به بازار عرضه کند.

چری تیگو 9

همچنین این خودرو به پیشرانه 2 لیتری به‌همراه گیربکس 7 سرعته خودکار نیز مجهز خواهد بود. ضمن این‌که سری بعدی این خودرو به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز خواهد شد. چری عرضه مدل پلاگین هیبریدی این شاسی بلند پرچمدار را نیز در دستور کار خود قرار داده که می‌تواند به شکل ترکیبی حدود 1100 کیلومتر را بپیماید. ضمن این‌که برد آن با موتور الکتریکی حدود 200 کیلومتر خواهد بود.

چری تیگو 9

از امکانات تیگو 9 می‌توان به نورپردازی داخلی 225 میلیون رنگ، سیستم تشخیص مالک Super ID، نمایشگر واقعیت افزوده روی شیشه جلو، نمایشگر منحنی فوق عریض 14.6 اینچی، ده ایربگ ایمنی، چراغ‌های جلوی ماتریسی تطبیق‌پذیر و سیستم رانندگی هوشمند دارای 17 رادار و 6 دوربین اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*