دایون YUEHU E70

دایون YUEHU E70 ، ماشین برقی چینی به ایران آمد

دایون YUEHU E70 به‌عنوان یک خودرو برقی چینی به ایران آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو الکتریکی دایون یوهو E70 آشنا خواهیم شد.

طی سال‌های گذشته محصولات برند چینی دایون از جمله پیکاپ کلوت مکث موتور و شاسی بلند Y5 ایلیا موتور به بازار ایران راه پیدا کردند که البته به دلیل بازاریابی ضعیف نتوانستند حضور موفقی را در بازار کشورمان تجربه کنند. در همین راستا دایون سه تیپ مختلف خودرو برقی E70 را برای انجام آزمایش‌های فنی به ایران آورده تا بتواند این‌بار سهمی از بازار را به خود اختصاص دهد. این خودرو در بازارهای هدف با نام یوهو و ES3 نیز به فروش می‌رسد.

مشخصات دایون YUEHU E70

دایون YUEHU E70

دایون YUEHU E70 به یک پیشرانه برقی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 47 اسب بخار و گشتاور 105 نیوتن‌متر را به تولید برساند. باتری‌های 30.66 کیلووات ساعتی نیز وظیفه تامین نیروی این پیشرانه را بر عهده دارند. این خودرو با هر بار شارژ کامل می‌تواند مسافت حدود 330 کیلومتر را بپیماید. حداکثر سرعت YUEHU E70 نیز 100 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

دایون YUEHU E70

برای این خودرو قابلیت استفاده از شارژرهای سریع نیز در نظر گرفته شده که می‌توان از صفر تا 80 درصد باتری‌ها را ظرف مدت کمتر از 50 دقیقه شارژ کرد. البته باتری‌های این خودرو با شارژرهای معمولی ظرف مدت 8 سرعت شارژ خواهند شد. دایون YUEHU E70 دارای 3695 میلی‌متر طول، 1685 میلی‌متر عرض، 1598 میلی‌متر ارتفاع و 2410 میلی‌متر فاصله محوری است که چنین ابعادی آن را در ردیف شاسی بلندهای کوچک قرار می‌دهد.

دایون YUEHU E70

این خودرو برقی دایون از امکاناتی چون بالابرهای برقی شیشه‌ها، تریم چرمی صندلی‌ها، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، فرمان دی‌کات، دسته دنده ماوسی، سامانه کنترل پایداری، ترمزهای ABS، EBD و BA، چراغ‌ها با فناوری LED، چراغ‌های روشنایی روز، کلاستر نیمه دیجیتالی و مانیتور لمسی با دوربین عقب بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*