ابزار Xiaomi Dreams 2.0

با ابزار شیائومی دریمز 2.0 ، گوشی رویایی خود را طراحی کنید + آموزش

شیائومی با ابزار دریمز 2.0 (Xiaomi Dreams 2.0)، دست کاربران را باز گذاشته تا گوشی دلخواه خود را طراحی و تولید کنند. این شاید جذاب‌ترین بازی عمرتان باشد!

ابزار شیائومی دریمز 2.0 به شما امکان می‌دهد که یک گوشی هوشمند را مطابق با میل و سلیقه خود، از صفر تا صد بسازید. اینکه چه قطعاتی استفاده شود و محصول نهایی چه قیمتی داشته باشد، به شما بستگی دارد؛ پس بیایید یک گوشی هوشمند پرفکت بسازیم!

نحوه استفاده از ابزار شیائومی دریمز 2.0

این ابزار در قالب یک بازی، روی وب‌سایت روسی شیائومی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. پیش‌تر نیز کمپانی چینی، سرویس مشابهی را راه‌اندازی کرده بود؛ ولی Dreams 2.0 امکانات و انیمیشن‌های بهتری دارد. حتی قادر خواهید بود گوشی طراحی کرده را در Mi Account خود، ذخیره کنید.

در محیط کاربری این اپ می‌توانید بخش‌های مختلف گوشی؛ از جمله باتری، پردازنده، صفحه نمایش، حافظه و حتی ظاهر آن را تعیین کنید. به عنوان مثال، اینکه صفحه نمایش IPS باشد یا AMOLED؛ پردازنده اسنپدراگون 888 باشد، اسنپدراگون 8 نسل 1 باشد یا اصلا مدیاتک!

قبل از انتخاب هر یک از این قطعات، خود اپ توضیح مختصری هم درباره آن‌ها می‌دهد تا با دانش بیشتری تصمیم نهایی را بگیرید. پس از انتخاب هر قطعه جدید هم یک انیمیشن به‌نمایش درمی‌آید.

مثلا اینجا یک گوشی طراحی شده در Xiaomi Dreams 2.0 را می‌بینید که از تراشه اسنپدراگون 870 استقاده می‌کند و مجهز به دوربین‌های تله‌فوتو و عریض است. قیمت تقریبی آن هم برآورد شده و در پایین، گوشی‌های هم‌رده با آن فهرست شده‌اند: پوکو F3، شیائومی 12X و پوکو F4 که همگی از اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرند.

شما هم اگر علاقه دارید، کار با این ابزار را امتحان کنید و تجربه خود را با گجت نیوز در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*