تصاویر واقعی گلکسی S23 سامسونگ

سری گلکسی S23 سامسونگ پیش از رونمایی، تصاویر واقعی خود را نشان داد!

تصاویر واقعی گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی در رویداد امشب گلکسی آنپکد 2023، منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

پس از ماه‌ها افشاگری و انتشار شایعات مختلف، انتظارات برای فرا رسیدن مراسم جدید سامسونگ و رونمایی رسمی از گوشی های پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای به پایان رسیده است. قرار است امروز، چهارشنبه اول فوریه 2023 یا 12 بهمن 1401، رویداد گلکسی آنپکد 2023 سامسونگ برگزار شود که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن، رونمایی و معرفی رسمی گوشی های سری گلکسی S23 خواهد بود.

تصاویر واقعی گلکسی S23 سامسونگ را ببینید

در حالی که امشب به‌طور رسمی با گوشی های خانواده گلکسی اس 23 آشنا می‌شویم، همچنان بازار شایعات، گمانه‌زنی‌ها و افشاگری‌ها داغ است. در آخرین مورد، یک افشاگر معروف با نام کاربری Ice Universe و همچنین یک کاربر توییتر با نام کاربری DylanXitton، تصاویر واقعی از گوشی های خانواده گلکسی S23 را فاش کردند که جزئیات جذابی را از این پرچمداران جدید سامسونگ به ما نشان می‌دهند.

البته نمایش آنلاین عکس های واقعی گوشی های سامسونگ، پیش از رونمایی و معرفی رسمی، اتفاق غیر عادی و تازه‌ای نیست و هر سال این اتفاق رخ می‌دهد و البته ما را بیش از پیش هیجان‌زده می‌کند. طبق تصاویر منتشر شده از سوی Ice Universe، گوشی های گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا را می‌بینیم که طراحی ظاهری آنها به‌وضوح قابل مشاهده است. گلکسی اس 23 اولترا در رنگ سبز جذابی رخ نشان داده و اس 23 و اس 23 پلاس نیز در رنگ‌های کرم و بنفش کم‌رنگ ظاهر شده‌اند.

همانطور که از شایعات و گمانه‌زنی‌های قبلی متوجه شده بودیم، مدل‌های معمولی و پلاس نیز از سبک طراحی پنل پشتی مدل اولترا پیروی کرده‌اند؛ اما هنوز هم تفاوت‌های مهمی وجود دارد. گلکسی اس 23 اولترا گوشه‌های تیزتری دارد و ظاهر جعبه‌ای‌شکل و مستطیلی پیدا کرده است، اما اس 23 و اس 23 پلاس دارای گوشه‌های گردتری هستند و البته ابعاد کوچک‌تری نسبت به مدل اولترا دارند.

همچنین تصاویر دیگری از یک عرضه‌کننده گوشی های هوشمند در شیلی با نام Wom منتشر شده که خیلی زود، این گوشی‌ها را به نمایش گذاشته است. می‌توانید در ادامه، این تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر واقعی گلکسی S23 سامسونگ

تاکنون تصاویر و ویدیوهای واقعی منتشر شده‌اند که تایید می‌کنند گوشی گلکسی اس 23 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز شده است. بنابراین انتظار می‌رود پرچمدار پریمیوم سامسونگ بتواند عنوان بهترین دوربین گوشی های هوشمند در سال 2023 را مال خود کند.

همانطور که گفته شد، رویداد گلکسی آنپکد 2023 سامسونگ امشب برگزار می‌شود و در آن شاهد رونمایی از سری گلکسی S23 و البته محصولات دیگر سامسونگ خواهیم بود. طبق گمانه‌زنی‌ها و اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، این گوشی‌ها احتمالا از نسخه سفارشی تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 برخوردار خواهند بود و ظاهرا از دوربین سلفی جدیدی هم در آنها استفاده شده است. گفته می‌شود مدل‌های استاندارد این سری نسبت به مدل‌های قبلی از باتری بزرگ‌تری بهره می‌برند؛ اما طبیعتا مدل پایه، برخی از مشخصات و ویژگی‌های جذاب نسخه‌های گران‌تر را نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*