ردمی اسمارت بند 2

ردمی اسمارت بند 2 با قیمت 35 دلار و باتری 14 روزه معرفی شد

مچ‌بند هوشمند ردمی اسمارت بند 2 – Redmi Smart Band 2 با قیمت مقرون به‌صرفه، نمایشگر عریض 1.47 اینچی و عمر 14 روزه باتری معرفی شد.

شیائومی به‌طور رسمی از نسل دوم مچ‌بند هوشمند ردمی بند 2 رونمایی کرد. این سری علاوه بر عمر باتری بالا، با قیمتی اقتصادی عرضه شده که کم‌تر سازنده‌ای توان رقابت با آن را خواهد داشت. اکنون نوبت به Redmi Smart Band 2 رسیده که با مشخصاتی ارتقا یافته و امکاناتی جدید وارد میدان شود. طراحی ردمی بند 2، ترکیبی میان ساعت و دستبند هوشمند را تداعی کرده که برای کاربران مردد میان این دو، گزینه‌ای مناسب ارزیابی می‌شود.

مشخصات ردمی اسمارت بند 2

ردمی اسمارت بند 2

ردمی اسمارت بند 2 با قیمت 35 دلاری از تاریخ 6 فوریه (17 بهمن) عرضه خواهد شد. این دستبند هوشمند با مشخصاتی نظیر نمایشگر 1.47 اینچ، باتری 210 میلی‌آمپر ساعت با عمر 14 روز، 30 حالت ورزشی، 100 واچ‌فیس قابل تنظیم، سنسورهای اکسیژن خون و ضربان قلب، حسگر نظارت بر خواب، شارژ سریع 2 ساعته، حسگر نظارت بر استرس و بند قابل تعویض عرضه می‌شود.

در طراحی ردمی بند 2 از سری محبوب Mi Band الهام گرفته شده که از محبوب‌ترین مچ‌بندهای هوشمند بازار به‌شمار می‌رود. هم‌چنین تمامی ویژگی‌های سری می‌بند نظیر ردیابی فعالیت‌های ورزشی و سلامت، دریافت اعلان و طول عمر بالای باتری در Smart Band 2 نیز وجود دارند. علاوه بر آن، به‌لطف نمایشگر عریض‌تر و درخشان، تعامل و کار با رابط کاربری این مچ‌بند آسان‌تر شده است. ردمی بند 2 اکنون در ژاپن، بریتانیا و اروپا از طریق سایت رسمی شیائومی در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*