قاب های رسمی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ

قاب های رسمی سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ بعد از رونمایی گوشی های سری گلکسی اس ۲۳ قاب های رسمی آن‌ها را نیز معرفی کرد. قاب های گوشی های خانواده Galaxy S23 قیمت بالایی دارند.

زمستانی دیگر فرا رسید تا همانند قبل، سامسونگ دوباره پرچمدارانش را رونمایی کند. با توجه به حذف شدن سری نوت و باقی ماندن فقط یک سری از گوشی های رده بالای غول کره‌ای، انتظار برای رسیدن این رویداد کشنده‌تر از قبل شده است! نحوه نام‌گذاری سه محصول مشابه قبل بود؛ امسال با گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا سر و کار داریم. همانند سال‌های گذشته، این مرتبه هم سامسونگ قاب های محافظی را برای گوشی های سری گلکسی اس ۲۳ به صورت رسمی معرفی کرده است.

پنل پشتی و جلویی هر سه گوشی با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود، اما حتی این شیشه بسیار مستحکم نیز گوشی را نامیرا نمی‌کند، و ممکن است در برخی مواقع ترک بردارد. با توجه به قیمت‌ گوشی های گلکسی اس ۲۳، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا کوچکترین آسیب به دستگاه دل مالکش را به رنج می‌آورد، پس استفاده از یک محافظ ضروری به نظر می‌رسد. البته، قاب های رسمی گوشی های سری گلکسی اس ۲۳ بالا قیمت بالایی دارند، و خرید آن‌ها هم ممکن است به نوعی مالک گوشی را آزرده خاطر کند!

قاب های رسمی گلکسی اس ۲۳ اولترا

ابتدا با معرفی قاب های محافظ گران‌ترین مدل در این خانواده شروع می‌کنیم. 8 گزینه  وجود دارند.

محصول Rugged Gadget با قیمت 54 پوند برای کاربرانی که هر از گاه گوشی از دستشان رها می‌شود، مناسب است. این مدل علاوه بر داشتن بدنه‌ای مستحکم، برای قرار دادن کارت هم فضا داشته و دارای پایه‌ای به منظور قرار دادن روی نگهدارنده گوشی داخل ماشین است. Clear Gadget با قیمت 49 پوند مجهز به پایه‌ای قابل چرخش است و رنگ‌های متنوعی دارد. اگر بین قاب های رسمی گلکسی اس 23 اولترا به دنبال مدلی از جنس چرم هستید، Leather Case با قیمت 54 پوند گزینه‌ای مناسب برای شما است. در همه قسمت‌ها اعم از پشت و کناره‌ها از چرم اروپایی استفاده شده است.

چهارمین محصول یعنی Silicone Grip با قیمت 44 پوند به فروش رسیده و بسیار خوش‌دست است، و یک بند در پشتش قرار دارد. می‌توان بر اساس سلیقه خود بندی با رنگ دلخواه انتخاب کرد. Smart View Wallet با قیمت 44 پوند را باید به جای قاب رسمی برای گلکسی اس ۲۳ اولترا، یک کیف برای آن خطاب کرد که از صفحه نمایش هم به نوعی محافظت می‌کند. اسمارت ویو در نام محصول به وجود حفره‌ای در گوشه بخش قرار گرفته روی نمایشگر اشاره دارد که پاسخ دادن به تماس‌ها و کنترل پخش موزیک را بدون نیاز به باز کردن کیف امکان‌پذیر می‌کند. مشابه سایر کیف‌های این چنینی، درونش بخشی برای قرار دادن کارت وجود دارد. قاب Frame Case با قیمت 44 پوند نسبت به مدل‌های قبلی خلوت‌تر و ساده است و یک صفحه محافظ شفاف را شامل می‌شود.

دو محصول دیگر در مقایسه با شش قاب رسمی گلکسی اس 23 اولترا که در بالا معرفی کردیم قیمت‌های پایین‌تری دارند. Silicone Case با قیمت 34 پوند بدنه‌ نرمی دارد و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. Clear Case با قیمت 25 پوند برای افرادی که می‌خواهند رنگ اصلی بدنه همیشه مشخص باشد، مناسب است. البته از نظر مقاومت در برابر ضربه خیلی نمی‌توان روی آن حساب کرد. آخرین محصول یک محافظ نمایشگر با قیمت 17 پوند است.

کیس های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس

سامسونگ دو مدل دیگر خانواده Galaxy S23 را فراموش نکرده و برای آن‌ها هم قاب های محافظی عرضه کرده است.

محصول Clear Gadget با قیمت 49 پوند دارای رنگ‌های متنوعی است و یک پایه قابل چرخش دارد. Rugged Gadget با قیمت 54 پوند مشابه همان قاب رسمی که سامسونگ برای گلکسی اس 232 اولترا نیز ساخته، بدنه‌ای مستحکم دارد و می‌تواند ضمن قرار گرفتن روی پایه نگهدارنده گوشی در ماشین، کارت‌های شما را در خود جا بدهد. Frame Case با قیمت 44 پوند متشکل از یک صفحه محافظ شفاف است و بدنه خوش دستی دارد.

مدل Smart View Wallet با قیمت 44 پوند یک کیف است و ضمن پوشاندن نمایشگر محلی برای قرار دادن کارت‌ها دارد. از روی بریدگی ایجاد شده روی آن می‌توان بدون باز کردن کیف به تماس‌ها پاسخ داد. Silicone Case با قیمت 34 پوند بدنه نرمی دارد، بسیار خوش‌دست است و در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. Silicone Grip Case با قیمت 44 پوند یک بند رنگی قابل تعویض پشت خود دارد.

مدل Leather Case با قیمت 54 پوند، همانطور که از نامش پیدا است، یک قاب رسمی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس از جنس چرم است. Clear Case با قیمت پایین‌تر 25 پوند پشت شفافی دارد و صرفا برای تمیز نگه داشتن گوشی مناسب است. آخرین محصول یک محافظ نمایشگر با قیمت 17 پوند است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*