سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵، گلکسی اس ۲۳ را به گوشه رینگ می‌برد + تصاویر جدید

گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ در راه است. Sony Xperia 1 V یک پرچمدار توانمند با دوربین‌هایی عالی است که گلکسی اس ۲۳ را به‌چالش خواهد کشید.

مشخص نیست که آیا گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ را می‌توانیم در کنفرانس MWC که اسفند ماه در بارسلونا برگزار می‌شود، ببینیم یا خیر. در حالی که منتظر این اتفاق هستیم، بیایید با از دیدن اولین عکسی که از این گوشی پرچمدار ژاپنی به‌بیرون درز کرده لذت ببریم.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

وقتی سنسورهای دوربین این گوشی را با سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ مقایسه می‌کنیم، متوجه حذف سنسور دوربین ToF و یک سنسور مادون قرمز RGB می‌شویم. اگرچه سه سنسور دوربین روی قاب این گوشی بزرگ‌تر از آنچه در نسل قبلی به‌کار رفته هستند که ظاهراً پایین‌ترین سنسور مربوط به یک دوربین پریسکوپی است. فلش LED هم در این مدل به‌داخل جزیره دوربین‌ها می‌رود، در حالی که در مدل سال قبل این فلش در بالای ماژول قرار داشت.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۴

سونی اکسپریا ۱ مارک ۴

لوگو NFC در کنار جزیره دوربین دیده می‌شود؛ این یعنی عکس منتشر شده متعلق به نسخه بین‌المللی Xperia 1 V است. نسخه‌ای از این گوشی که برای بازار ژاپن طراحی شده باشد، به‌جای آن از یک لوگوی Felica استفاده می‌کند.

به‌گفته یک افشاگر چینی که این گزارش را در ویبو منتشر کرده، گوشی جدید سونی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام قدرت می‌گیرد که در این جای تعجبی نیست. این همچنین می‌تواند باریک‌ترین گوشی هوشمندی باشد که این تراشه را در زیر قاب خودش گنجانده است. فراموش نکنید که اسنپدراگون ۸ نسل ۲ چیپست توانمندی است و گرمای زیادی را هم تولید می‌کند. بر همین اساس انتظار می‌رود سونی از سیستم خنک‌کننده مبتکرانه‌ای برای خنک نگه داشتن زیر قاب این گوشی استفاده کرده باشد.

احتمال معرفی این گوشی در MWC 2023 زیاد است. اما اگر هم در این رویداد معرفی نشد، چند هفته بعدتر آن را ملاقات خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سونی می‌تواند بهترین جایگزین برای تمام برندها باشد…