بزرگترین واردکننده خودرو

سایپا بزرگترین واردکننده خودرو به ایران است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت این شرکت تا پایان سال 1401 به بزرگترین واردکننده خودرو در بخش خودروهای CBU تبدیل خواهد شد.

تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد در سال 1401 با افزایش تولید، تغییر در ترکیب محصولات و تکمیل خودروهای ناقص کف پارکینگ موفق شدیم میزان درآمد خود را افزایش دهیم. در همین راستا فروش سایپا تا پایان سال به 100 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

تبدیل سایپا به بزرگترین واردکننده خودرو 

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه بیان کرد برای سال آینده افزایش تیراژ تولید و فروش گروه سایپا به بیش از 150 هزار میلیارد تومان در خودروهای داخلی در دستور کار قرار گرفته که برای تحقق آنها به حمایت سیستم‌های بانکی نیاز است تا بتوان زنجیره تامین قطعات را از طریق خدمات متنوع بانکی تامین کرد.

تیموری با اعلام این‌که سایپا در سال 1401 به اولین و بزرگترین واردکننده خودرو در بخش خودروهای CBU تبدیل خواهد شد، گفت واردات خودرو توسط این شرکت در حال انجام بوده و با ثبت سفارش‌های انجام شده قرار است اولین محموله 1 هزار دستگاه خودرو به‌زودی به کشور برسد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این‌که می‌بایست ثبت سفارش‌های بعدی را نیز با سرعت انجام دهیم، گفت با انجام این‌کار می‌توان خودروهای وارداتی را طبق قانون و به‌شکل مناسب به مشتریان عرضه کرد که البته برای تحقق این هدف به حمایت سیستم بانکی در بخش تامین منابع ارزی نیاز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*