ریلمی 10 پرو نسخه کوکاکولا

ریلمی 10 پرو نسخه کوکاکولا رونمایی شد؛ گوشی با طعم نوشابه!

گوشی ریلمی 10 پرو نسخه کوکاکولا – Realme 10 Pro Coca-Cola Edition دارای طراحی ویژه، جعبه غنی و تم‌های اختصاصی با امکان حداکثر شخصی‌سازی است.

پس از سروصدای بسیار، سرانجام ریلمی 10 پرو نسخه کوکاکولا از راه رسید. این نسخه لیمیتد با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، 21 هزار روپیه (معادل 255 دلار) قیمت دارد و فقط 1000 دستگاه از آن به‌فروش می‌رسد.

جعبه لوکس این محصول حاوی گوشی ریلمی 10 پرو با پنل عقب کوکاکولا نشان، یک سوزن خروج سیم‌کارت به‌شکل درِ بطری نوشابه، چندین و چند برچسب، کارت اعداد و مجسمه بامزه‌ای از مسکات ریلمی، موسوم به Realmeow است.

مشخصات سخت افزاری این نسخه، تفاوتی با ریلمی 10 پرو معمولی ندارد. این یعنی با یک گوشی 6.72 اینچی روبه‌رو هستیم که از تراشه 5G اسنپدراگون 695 قدرت می‌گیرد و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات دارد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پشت، با یک سنسور 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و دوربین سلفی، 16 مگاپیکسلی است.

اما علاوه بر ظاهر متفاوت، انیمیشن شارژ گوشی هم تغییر کرده و به‌شکل پر کردن یک بطری نوشابه در آمده است. یک والپیپر گازدار و مجموعه‌ای از آیکون‌های مرتبط هم در دسترس کاربران قرار دارد. همچنین صدای نوتیفیکیشن و زنگ موبایل نیز، کوکاکولایی شده است!

این نسخه لیمیتد، هم‌اکنون در وب‌سایت Realme برای فروش گذاشته شده و از روز 25 بهمن، به فروشگاه‌های فیزیکی هم خواهد رسید. ناگفته نماند که قیمت آن، فقط 1000 روپیه از نسخه معمولی بیشتر است.