تست مقاومت گلکسی اس 23 اولترا

تست مقاومت گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ را تماشا کنید

اگر دوست دارید بدانید که استحکام سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra چقدر است و آیا آسا‌ن‌تر از مدل قبلی تعمیر می‌شود؛ تست مقاومت و کالبدشکافی آن را تماشا کنید.

کانال یوتیوب PBKreviews ، تست مقاومت و کالبدشکافی گلکسی اس 23 اولترا را با ضبط دو ویدیو، انجام داد. ویدیوی اول، به بررسی استحکام پرچمدار سامسونگ اختصاص دارد.

این تست‌ها، با گذاشتن گوشی درون ظرف آب به‌مدت 3 دقیقه شروع می‌شود؛ گواهینامه IP68 اما سلامت آن را تضمین می‌کند.

در مرحله بعدی، میزان مقاومت صفحه نمایش که تحت محافظت گوریلا گلس ویکتوس 2 قرار دارد، تست شد. می‌بینید که سکه‌ها، نمی‌توانند روی آن خط و خشی ایجاد کنند؛ ولی تیغه‌ای با درجه سختی 8 در مقیاس Mohs، خراش‌های محسوسی به‌جای می‌گذارد و درجه سختی 9، آن را تشدید می‌کند. نتایج مشابهی در پنل عقب و گلس روی لنزهای دوربین هم دیده شد.

سپس تست سقوط از ارتفاع را شاهد بودیم که نشان داد افتادن گوشی از ارتفاع کمر روی سطح بتونی، باعث ترک خوردن پنل جلو و عقب آن می‌شود. البته با وجود این آسیب‌ها، ظاهرا گوشی هنوز به‌طور عادی کار می‌کرد.

در ویدیوی بعدی، گلکسی اس 23 اولترا کالبدشکافی و چیدمان قطعات داخلی آن، هویدا می‌شود.

یکی از تغییرات ایجاد شده در اجزای داخلی گوشی، تغییر مکان باتری و وجود یک برچسب کشیدنی روی آن، برای راحت‌تر خارج کردنش است. تمام کابل‌ها و کانکتورها نیز با ظرافت خاصی، لیبل‌گذاری شده‌اند که پروسه تعمیر را ساده‌تر می‌کند.

از 5.5 تا 6.5 ویدیو هم، محفظه بخار گلکسی S23 اولترا را می‌بینیم که در قیاس با مدل S22 اولترا، بزرگ‌تر شده است.

در مجموع، این گوشی نمره تعمیرپذیری 9 از 10 را کسب کرد که شاید تعمیرکاران را ذوق‌زده کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*