قابل اعتمادترین خودروسازان جهان

قابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2023؛ آسیایی ها در صدر جدول

لیست قابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2023 توسط موسسه جی دی پاور منتشر شد که طبق آن خودروسازان آسیایی در صدر قرار دارند.

موسسه جی دی پاور هر ساله با بررسی میزان مشکلات مالکان خودروها لیستی از قابل اعتمادترین خودروسازان جهان را منتشر می‌کند که خودروسازان آسیایی در لیست مربوط به سال 2023 این موسسه توانستند در صدر قرار بگیرند.

معرفی قابل اعتمادترین خودروسازان جهان در 2023

گزارش منتشر شده توسط جی دی پاور نشان می‌دهد مشکلات مربوط به آپشن‌های مدرن خودروها افزایش پیدا کرده است. این موسسه گزارش خود را طبق میانگین مشکلاتی که در 100 خودرو مشاهد شدند، تهیه می‌کند. در همین راستا هرچند میانگین کلی مشکلات نسبت به سال 2022 حدود 6 امتیاز بهبود یافته، اما میزان مشکلات مربوط به سیستم اطلاعات سرگرمی خودروها افزایش پیدا کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مشکلات بخش اطلاعات سرگرمی محصولات خودروسازان به‌شکل میانگین در هر 100 خودرو به 50 مشکل رسیده که نشان می‌دهد نیمی از مالکان خودروها در این مطالعه در بخش نقشه‌های ناوبری، ارتباط بلوتوث، تشخیص صوتی، اندروید اتو و اپل کارپلی با مشکل مواجه هستند.

قابل اعتمادترین خودروسازان جهان

طبق لیستی که جی دی پاور از قابل اعتمادترین خودروسازان در سال 2023 منتشر کرده، برند ژاپنی لکسوس توانسته با 133 مشکل به ازای هر 100 خودرو در صدر قرار بگیرد. دو برند کره‌ای جنسیس با 144 مشکل و کیا با 152 مشکل به ازای هر 100 خودرو توانستند در جایگاه دوم و سوم این لیست قرار بگیرند که از عملکرد مناسب محصولات خودروسازان آسیای شرقی حکایت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*