تولید پژو 206

تولید پژو 206 در ایران متوقف شد

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از توقف تولید پژو 206 در سال جاری خبر داد و جایگزین‌های این خودرو فرانسوی پرفروش را معرفی کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در راستای اجرای طراح تحول کیفیت محصولات و همچنین فرامین 8 ماده‌ای رئیس جمهور، تصمیم بر آن شد تا تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آنها با خودروهای جدید در دستور کار قرار بگیرد. در همین راستا این گروه صنعتی قصد دارد تولید پژو 206 را نیز متوقف کند. گفتنی است ایران خودرو در سال جاری تولید دو خودرو سمند و پژو 405 را نیز متوقف کرده بود.

جزئیات توقف تولید پژو 206

در این اطلاعیه آمده است، 206 که جزو خودروهای پرفروش و محبوب بازار محسوب می‌شود در اسفند سال جاری بعد از تحقق تعهدات به مشتریان از خط تولید خارج خواهد شد. همچنین این گروه خودروسازی قصد دارد دو خودرو 207 با موتور TU3 و پروژه TF21 که سال آینده تولید انبوه آنها آغاز می‌شود را به‌عنوان جایگزین 206 به بازار عرضه کند.

علاوه بر این، ایران خودرو در سال 1402 در راستای اجرای طرح تحویل کیفیت محصولات خود از دو خودرو جدید نیز پرده برداشت که قصد دارد با تولید انبوه آنها در سال آینده سبد محصولات خود را ارتقا دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*