قابلیت One UI 5.1 کپی اپل

سامسونگ در One UI 5.1 این قابلیت را از روی اپل کپی کرده است

سامسونگ یکی از قابلیت های جذابی که در آپدیت One UI 5.1 ارائه کرده، ویژگی منحصر به فرد آیفون‌های اپل است که از iOS 16 کپی کرده است.

جدیدترین آپدیت نرم افزاری گوشی‌های سامسونگ، One UI 5.1 قابلیت جدیدی دارد که ظاهراً از روی آی او اس اپل کپی کرده است. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد فقط با یک ضربه کوچک، پس زمینه یک عکس را حذف کنید و سوژه را از تصویر ببرید. سپس می‌توانید از آن به‌عنوان یک استیکر در هر جایی که خواستید استفاده کنید. این قابلیتی است که اپل همراه با iOS 16 در اختیار کاربرانش قرار داد.

قابلیت کپی شده سامسونگ، فقط مختص گلکسی S23 است

این قابلیت جدید و جذاب One UI در حال حاضر روی گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ موجود است. شاید این قابلیت خیلی بزرگی نباشد، اما ویژگی جذابی است که برای نخستین بار در آیفون‌های اپل شاهد حضورش بودیم.

قابلیت One UI 5.1 کپی اپل

استفاده از این ویژگی و پاک کردن پس زمینه از یک سوژه خیلی آسان است. پس از اینکه با دوربین گوشی خود عکس می‌گیرید، می‌توانید آن را در گالری باز کرده و سپس روی سوژه لمس طولانی انجام دهید تا در عرض چند ثانیه به‌صورت خودکار از پس زمینه جدا شده و به‌عنوان یک عکس در اختیار شما قرار بگیرد. سپس می‌توانید آن را کپی کنید، اشتراک بگذارید یا به‌عنوان یک عکس مستقل ذخیره کنید. حالا یک استیکر از سوژه مورد نظر خود دارد که می‌توانید برای دوستان خود ارسال کنید.

گرچه فرآیند استفاده از این ویژگی ساده است، اما به‌نظر می‌رسد که اپل توانسته بهتر آن را ارائه کند. به‌طور مثال iOS به شما اجازه می‌دهد آن را خیلی راحت درگ و دراپ کرده و در برنامه‌های دیگر بیاندازید. چیزی که سامسونگ اجازه استفاده از آن را نمی‌دهد.

شاید بگویید که سامسونگ این قابلیت One UI 5.1 را از روی اپل کپی کرده باشد، اما هر چه که هست، کاربران گوشی‌های سامسونگ قطعاً از این اتفاق خوشحال هستند. بررسی‌هایی که ما انجام دادیم نشان می‌دهد که این ویژگی خوب کار می‌کند. حداقل در اکثر مواقع می‌تواند سوژه را به‌خوبی از پس زمینه جدا کند. اما خبر بد اینکه این ویژگی فقط مختص گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ سامسونگ است و غول کره‌ای فعلاً برنامه‌ای برای ارائه آن در دیگر محصولاتش ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*