هایر تبلت هیبریدی و اولترابوک خود را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد

هایر ( Haier ) شرکتی است که پیش از این نام آن را در صنعت لوازم خانگی الکترونیکی بسیار شنیده ایم.اکنون هایر وارد فاز جدیدی از محصولات شده و با معرفی یک تبلت هیبریدی و یک اولترابوک در نمایشگاه CES 2016، قدم با بازار کامپیوترها گذاشته است.

Haier Cloudbook HT1401

Haier-Cloudbook

اولین محصولی که هایر آن را معرفی کرده، تبلت ویندوزی و هیبریدی Cloudbook HT1401 است. این تبلت مبتنی بر سیستم عامل ویندوز بوده و به طور پیش فرض ویندوز ۱۰ مایکروسافت بر روی آن نصب و راه‌اندازی شده است. صفحه نمایش این محصول ۱۴٫۱ اینچی بوده و پردازنده به کار گرفته شده در آن پردازنده چهار هسته‌ای Bay Trail اینتل است. رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاء هم از دیگر مشخصات این محصول هستند. این محصول همچنین قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز به همراه دارد و بدین سبب کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) میزان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات آن را تا سقف ۶۴ گیگابتیتی افزایش دهند. این تبلت هیبریدی همچنین از باتری لیتیوم یونی و با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که به راحتی تا ۶ الی ۸ ساعت دوام را ارائه خواهد کرد.

این تبلت هیبریدی یا لپ‌تاپ قابل حمل به دو پورت اتصال USB 2.0 مجهز بوده و پورت HDMI را نیز به همراه دارد. بلوتوث نسخه ۴٫۰ و پشتیبانی از اتصال وای‌فای هم از دیگر مشخصات ارتباطی تبلت هیبریدی Cloudbook HT1401 کمپانی هایر محسوب می‌شوند. ضخامت بدنه این لپ‌تاپ دو منظوره یا تبلت هیبریدی به همراه صفحه کلید آن ۲ سانتیمتر بوده و وزن آن ۱٫۲۱ کیلوگرم است. گفته شده که این محصول به زودی و طی سه ماه سوم سال ۲۰۱۶ به برخی از بازارهای اروپایی راه پیدا خواهد کرد.

Haier Ultrabook 

Haier-Ultrabook

اما در سمت مقابل اولترابوک جدید شرکت هایر قرار دارد. این اوترابوک مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ بوده و صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی آن وضوح تصویر فول اچ دی را ارائه می‌کند. رم۳ گیگابایتی وحافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی SSD هم از دیگر مشخصات این محصول است. این اولترابوک ۱٫۳ کیلوگرم ورن داشته و ضخامت بدنه آن ۱٫۲ سانتیمتر است. اولترابوک حایر از دو پورت اتصال USB 3.0 بهره‌مند بوده و به Micro HDMI را مجهز است. این اولترابوک همچنین شیار میکر اس دی و قابلیت پشتیبانی از اتصال سیم کارت LTE 4G را به همراه دارد. باتری این اولترابوک هم ظرفیت و توانی معادل با ۲۶ وات ساعت را ارائه می‌کند و از این نظر به رتحتی می‌تواند تا یک روز کامل انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کند. کمپانی هایر اعلام کرده که عرضه این آلترابوک طی سه ماه دوم سال ۲۰۱۶ آغاز می‌شود و ابتدا در برخی از بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

منبع: microsoft-news

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*