فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲

۵ تغییر جذاب فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲

فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲ سرانجام منتشر شد. در اینجا به ۵ تغییر بزرگ و مهمی اشاره می‌کنیم که طرفداران Warzone 2 را خوشحال خواهد کرد.

انتظارها به پایان رسید. فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲ هم سرانجام منتشر شد و اکنون گیمرها می‌توانند از آن لذت ببرند. اکتیویژن معمولاً در هر فصل، تغییراتی را برای هر چه بهتر شدن بازی و رضایت بیشتر گیمرها انجام می‌دهد. فصل ۲ وارزون ۲ هم از این قاعده مستثنی نیست و در اینجا شاهد تغییرات مثبت زیادی هستیم.

اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید، در اینجا ۵ تغییر جذابی که در فصل ۲ بازی Call Of Duty Warzone 2 به‌وجود آمده را به‌شما معرفی خواهیم کرد تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

تغییرات فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲

۱. توازن اسلحه

در فصل دوم تغییراتی در اسلحه به‌وجود آمده تا باعث توازن هرچه بیشتر شود. گرچه مشخص نیست چگونه، اما یک چیزی واضح است: بار دیگر قدرت، به اسلحه‌های محبوب بازگشته است. دو تا از آن‌‌ها Fennec 45 و RPK هستند که در گذشته می‌توانستند از هر اسلحه‌ای بهتر باشند. معمولاً اکتیویژن یک سلاح قدرتمند را وارد بازی می‌کند و بعد از بروزرسانی، عملاً از آن اسلحه‌ای غیرقابل استفاده می‌سازد. اما دو اسلحه Fennec 45 و RPK هنوز هم جزو سلاح‌هایی هستند که شانس پیروزی را به شما می‌دهد.

فصل دوم بازی Warzone 2

این مسیر را برای اسلحه‌های بالارده دیگری مثل M13B ،Kastov 762 ،Lachmann Sub و Chimera هموار می‌کند و تنوع بیشتری را به سلاح‌های داخل بازی می‌دهد.

۲. قابلیت Play Again (بازی مجدد)

سرانجام گزینه Play Again به بازی وارزون ۲ اضافه شد و بعد از پایان رقابت می‌توانید آن را ببینید. این گزینه به‌ظاهر ساده، به‌شما اجازه می‌دهد بلافاصله پس از هر رقابت و بدون آنکه مجبور شوید به لابی بازگردید، مستقیماً وارد یک بازی دیگر شوید. بسیاری از بازیکنان، از فاصله زمانی مسابقات با یکدیگر گلایه داشتند و حالا اضافه شدن این گزینه نشان می‌دهد که اکتیویژن به‌خوبی به بازخوردهای کاربرانش توجه کرده است.

فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲

۳. بهبود تنظیمات

متوازن شدن اسلحه‌ها به‌کنار، تنظیمات آن‌ها تیز دستخوش تغییرات مهمی شده است. پیش از این، تیونینگ کردن و ایجاد تغییراتی روی یک اسلحه معایب بیشتری نسبت به جنبه‌های مثبتش داشت. البته این در تمام موارد صدق نمی‌کرد، اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دادند چنین کاری نکنند. حالا اکتیویژن این بخش را در فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲ بهبود بخشیده که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از این روش، بتوانند اسلحه جذاب‌تری برای خود بسازند و در بازی از آن استفاده کنند.

فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲

به‌طور مثال شما برای نخستین بار می‌توانید یک لیزر را به اسلحه خود متصل کنید. چیزی که تا پیش از این وجود نداشت. با استفاده از یک لیزر، تیراندازی شما بسیار دقیق‌تر از گذشته خواهد شد.

۴. حرکت سریع‌تر هنگام استفاده از زره

یکی دیگر از تغییرات مهم و خوبی که در فصل ۲ بازی Warzone 2 به‌وجود آمده، سریع‌تر شدن حرکت هنگام استفاده از زره است. در گذشته اگر شما زره به دست بودید و دشمن در حال تیراندازی به شما بود، حرکت کردن خیلی سخت و به‌کندی انجام می‌شد. اما حالا در فصل جدید، استفاده از زره بهتر از گذشته شده و حالا دیگر خیلی جلوی سرعت شما را نمی‌گیرد.

فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲

در این نسخه جدید شما می‌توانید در حالی که از زره استفاده می‌کنید، خیلی سریع حرکت کنید، از پنجره بیرون بپرید و یا زره را بالا بگیرید. این یکی از مورد درخواست‌ترین قابلیت‌هایی بود که در فصل قبلی وجود نداشت و حالا اکتیویژن تصمیم گرفته آن را به فصل دوم بازی آنلاین محبوب خودش اضافه کند.

۵. جزیره Ashika

وقتی شما در حالت Resurgence بازی می‌کنید، اکنون می‌توانید مپ جدید جزیره Ashika را با حال و هوای کشور ژاپن انتخاب کنید. این یکی از محبوب‌ترین حالت‌های بازی کال آف دیوتی وارزون است که به کاربران اجازه می‌دهد تا زمانی که حداقل یک نفر دیگر زنده مانده، بتوانند به بازی کردن مجدد ادامه دهند. حالت Resurgence، رقابت‌هایی با مقیاس کوچک با بین ۴۰ تا ۵۲ بازیکن را ارائه می‌کند که طول هر راند آن چیزی بین ۱۲ تا ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید. بنابراین بسیاری از کاربرانی که وقت زیادی برای بازی کردن ندارند، ترجیح می‌دهند از این مد استفاده کنند.

فصل دوم بازی کال اف دیوتی وارزون ۲

جزیره Ashika، یک مپ جدید با طیف وسیعی از نقاط POI است. برخلاف Al Mazrah، این مپ جدید فضاهای باز کمتری دارد و این یعنی رقابت را تنگاتنگ و نفس‌گیرتر می‌کند. شما در مپ Al Mazrah باید در موقعیت‌هایی پناه بگیرید که هنگام رفتن به یک POI دیگر، شما را به دردسر بیاندازد. اما در جزیره آشیکا همه‌چیز فشرده‌تر است. حتی یک منطقه زیرزمینی وجود دارد. بنابراین راه‌های زیادی برای حرکت و فرار کردن از دست دشمن وجود خواهد داشت.