تریلر گیم پلی بازی Modern Warfare 2

تریلر گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را تماشا کنید

اولین تریلر گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 – کالاف دیوتی: مدرن وارفر 2 منتشر شد و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

نخستین تریلر گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در دسترس قرار گرفت که دقایقی از ماموریت «آب سیاه» را به تصویر می‌کشد.

شرکت اکتیویژن همان‌طور که چند روز قبل وعده داده بود، اولین ویدیوی گیم‌ پلی بازی مدرن وارفر 2 را منتشر کرد. این ویدیو، اعضای نیروی ویژه‌ی «تسک فورس 141» را به تصویر می‌کشد که بار دیگر بازگشته‌اند تا دنیا را نجات دهند. در ماموریت آب سیاه، اعضای تیم باید جلوی شلیک یکی از موشک‌های دشمن را بگیرند. این ویدیوی هفت دقیقه‌ای جذاب را در زیر تماشا کنید.

تریلر گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

این بازی دنباله‌ی مستقیم نسخه‌ی سال 2019 است و ماجراهای داستانی آن را ادامه می‌دهد. در قسمت اول، «کاپیتان پرایس» با همکاری سرویس هوایی ویژه‌ی انگلستان در مقابل سربازان روسی ایستادگی می‌کند که به کشور «اورزیکستان» حمله کرده‌اند. این‌بار اما او با چالش بزرگ‌تری روبرو خواهد شد. پرایس در مدرن وارفر 1 تنها بود اما در قسمت دوم، دیگر اعضای تسک فورس 141 را نیز ملاقات خواهیم، از جمله «گوست» که در میان طرفداران قدیمی مجموعه، چهره‌ی محبوبی است.

طبق آمار منتشر شده از سوی اکتیویژن، مدرن وارفر 2019 موفق‌ترین نسخه‌ی تاریخ این مجموعه‌ بوده است و حالا باید دید که آیا قسمت دوم موفقیت‌های آن‌ را ادامه دهد یا خیر.

ناگفته نماند که مدرن وارفر 2 تنها کالاف دیوتی جدید سال جاری میلادی نیست. اکتیویژن یک نسخه‌ی جدید از «وارزون» را هم در دست توسعه قرار دارد که ارتباطی با وارزون فعلی نداشته و به طور کامل از پایه ساخته خواهد شد. این بازی قرار است «فری تو پلی» (رایگان) باشد و فعلا تاریخ انتشاری ندارد.

بازی مدرن وارفر 2 در تاریخ «28 اکتبر 2022» (6 آبان 1401) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*