بازی The Last of Us ریمیک

بازی The Last of Us ریمیک با یک تریلر جذاب برای پلی استیشن 5 و پی سی معرفی شد

سونی در جریان مراسم سامر گیم فست از بازی The Last of Us ریمیک با اسم رسمی The Last of Us Part I برای پلی استیشن 5 و پی سی رونمایی کرد.

از مدت‌ها قبل شایعاتی در خصوص ساخت بازی د لست آو آس ریمیک وجود داشت و بالاخره دقایقی قبل این گمانه‌زنی‌ها رنگ واقعیت به خود گرفتند و این بازی 11 شهریور (2 سپتامبر) برای پلی استیشن 5 و در تاریخ نامشخصی برای پی سی منتشر خواهد شد. ناتی داک قصد دارد در نسخه‌ی بازسازی شده The Last of Us علاوه‌بر بهبود جلوه‌های بصری، کیفیت کلی تجربه بازی را هم افزایش دهد و به همین منظور عملکرد هوش مصنوعی و بخش‌هایی از گیم پلی بازی نیز دست‌خوش تغییر خواهند شد.

تریلر رونمایی از بازی The Last of Us ریمیک

همواره از The Last of Us به عنوان یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن یاد شده است. این بازی در زمان انتشارش توانست از نظر بیش از 200 رسانه معتبر به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود و سبک قصه‌گویی جذاب و شخصیت‌محور، گیم پلی خلاقانه و درگیر کننده در کنار جلوه‌های صوتی و بصری فوق‌العاده نظر مثبت اغلب بازیکنان و منتقدان را به سمت این ساخته‌ی ناتی داگ جلب کرد.

شایان ذکر است The Last of Us Part I در سه نسخه استاندارد، لوکس دیجیتالی و کرم شب‌تاب (Firefly) منتشر خواهد شد که به ترتیب 70، 90 و 100 دلار قیمت خواهند داشت. در هرسه نسخه بسته الحاقی Left Behind وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*