مک بوک ایر ۱۵ اینچی

اپل روی نسخه ۱۵ اینچی مک بوک ایر و یک مک بوک ۱۲ اینچی جدید کار می‌کند

بلومبرگ می‌گوید اپل مشغول کار روی ساخت نسخه ۱۵ اینچی مک بوک ایر – Macbook Air و یک مک بوک ۱۲ اینچی جدید است که به زودی معرفی می‌شوند.

به گزارش بلومبرگ و به نقل از منابع نزدیک به اپل، این کمپانی در حال کار روی توسعه نسخه ۱۵ اینچی مک بوک ایر و یک مک بوک ۱۲ اینچی جدید است. این منبع همچنین اطلاعاتی از چیپ‌های M2 در آینده داده که قرار است به قدرتمندترین لپ تاپ‌های اپل اضافه شوند.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی و مک بوک ۱۲ اینچی

نسخه ۱۵ اینچی مک بوک ایر اپل از همان طراحی نسخه ۱۳.۶ اینچی مک بوک ایر ۲۰۲۲ به نمایش درآمده در کنفرانس WWDC 2022 استفاده می‌کند. این یعنی از طراحی بسیار باریک بدون لبه‌های مخروطی و یک نمایشگر ناچ همراه کیبوردی با دکمه‌های سری F و یک تاچ آیدی بهره می‌برد. انتظار می‌رود این لپ تاپ مثل نسخه کوچک‌تر خود، از همان پردازنده M2 قدرت بگیرد.

اپل این لپ تاپ جدید را در بهار ۲۰۲۳ وارد بازار خواهد کرد؛ اما خبر جدید فقط همین نیست. اپل روی یک مک بوک ۱۲ اینچی جدید نیز کار می‌کند که اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود.

در حالی که مشخص نیست هدف اپل از طراحی نسخه ۱۲ اینچی مک بوک چیست، اما نسخه ۱۵ اینچی Macbook Air شکاف بین محصولات اپل را پر می‌کند و مناسب کسانی است که به یک نمایشگر بزرگ‌تر نیاز دارند، اما نمی‌توانند برای داشتن آن هزینه ۳ هزار دلاری کنند.

چیپست‌های آینده M2

این منبع همچنین می‌گوید درست مثل سری M1، چیپست‌های سری M2 نیز در چندین نسخه عرضه خواهند شد. به طور مثال چیپست M2 Max از پردازنده مرکزی ۱۲ هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی ۳۸ هسته‌ای برخوردار خواهد بود که آن را پیشرفته‌تر از مدل M1 Max کرده و تفاوت ۲۰ درصدی در عملکرد آن ایجاد می‌کند.

اپل همچنین مشغول آزمایش محصولات دیگری مثل یک مک مینی و مک پرو نیز هست، اما جزئیات خاصی از آن‌ها در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*