مک بوک Air

نسخه بازطراحی شده‌ی مک بوک Air با پردازنده M2، ناچ، مگ سیف و رنگ بندی جدید معرفی شد

مک بوک Air جدید اپل به تراشه هشت هسته‌ای M2 مجهز است و در دو رنگ سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد. این محصول طراحی جدیدی دارد و از درگاه مگ سیف و ناچ بهره می‌برد.

اپل امروز از نسل جدید مک بوک ایر خود رونمایی کرد. این لپ تاپ های جدید از پردازنده M2 بهره می‌برند و طراحی جدید و یکپارچه‌ای دارند. علاوه بر این، صفحه نمایش روشن‌تر، رنگ‌بندی جدید، شارژ مگ سیف، دوربین 1080p و البته ناچ در بالای صفحه نمایش از مشخصات آن به شمار می‌روند.

مشخصات مک بوک Air جدید اپل

طراحی مک بوک ایر جدید اپل شبیه به مدل‌های 14 اینچی و 16 اینچی از مک بوک پرو است. صفحه نمایش این لپ تاپ گمی بزرگ‌تر شده و اندازه‌ای 13.6 اینچی دارد. علاوه بر این، حداکثر روشنای این صفحه نمایش به 500 نیت می‌رسد.

طراحی این لپ تاپ بدون فن است و یک درگاه مگ سیف و دو پورت تاندربولت در سمت چپ آن مشاهده می‌شوند. در سمت راست بدنه نیز جک هدفون با قابلیت پشتیبانی از هدفون‌های با امپدانس بالا در کنار چهار اسپیکر و سه میکروفون قابل مشاهده هستند. ضخامت این محصول برابر با 11.3 میلیمتری و وزن آن 1.23 کیلوگرم است.

مک بوک Air

مک بوک Air اپل همچنین به پردازنده جدید M2 مجهز است که سی پی یوی هشت هسته‌ای و کارت گرافیکی ده هسته‌ای دارد. این محصول همچنین قابلیت پشتیبانی از حافظه SSD تا سقف دو ترابایت را داراست و از حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5 نیز پشتیبانی می‌کند. اپل ادعا می‌کند که باتری مک بوک ایر جدید قادر به تامین انرژی برای 18 ساعت کار مداوم است.

این لپ تاپ جدید همچنین به مجیک کیبورد نیز مجهز شده است که ضمن ارائه کلیدهای fn با اندازه بزرگ، از حسگرهای تاچ آی دی هم به منظور احراز هویت از طریق اثر انگشت استفاده می‌کند.

مک بوک Air جدید از ماه آینده روانه بازار خواهد شد و شروع قیمت آن در آمریکا از 1199 دلار خواهد بود. همچنین قیمت نسخه پیشین از MacBook Air مجهز به پردازنده M1 همچنان 999 دلار باقی خواهد ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*