با هدفون Sennheiser Orpheus آشنا شوید

وقتی به هدفون‌ها می‌رسیم، مدل‌های مختلفی هستند که بتوان انتخاب کرد. اما اگر به دنبال هدفون بالارده و باکیفیت می‌گردید، هدفون‌های Sennheiser بهترین گزینه‌ها را ارایه خواهند کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

هدفون‌های Sennheiser در کنار کیفیت بالایی که دارند و محصولات بالارده محسوب می‌شوند به خاطر قیمت مناسبی که دارند مقرون به صرفه نیز هستند. این کمپانی توانسته کیفیت بالای محصولات خود را حفظ نموده و در هدفون جدید Orpheus نیز برتری خود در تولید محصولات باکیفیت اثبات کند. مدل جدید این هدفون تقریبا ادامه ای‌ست بر مدل قبلی که در سال ۱۹۹۰/۱۹۹۱ عرضه شده بود.

OrpheusTopview-640x600

هدفون جدید در نوامبر سال گذشته معرفی شد. Orpheus گفته بود که محصول جدیدی که ساخته نسبت به دیگر گزینه‌های موجود در بازار به خاطر کیفیت بالا و دقت تولیدی که دارد، برتری خواهد داشت. البته باید در نظر گرفت که پایین‌ترین اعتشاش هارمونیک را نیز داراست.

کیفیت صدای تولید شده توسط هدفون جدید Orpheus نسبت به دیگر گزینه های موجود در بازار مانند مقایسه‌ی یک آمپلی فایر مدرن با آمپلی فایرهای ترانزیستوری‌ست. هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این هدفون خبری منتشر نشده است.

منبع: ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*