لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا

لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا به درستی کار نمی‌کند +‌ ویدیو

گفته می‌شد دوربین گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra کیفیت فیلمبرداری فوق‌العاده‌ای دارد؛ اما از همین ابتدا، لرزشگیر آن درست کار نمی‌کند.

دستگاه‌های جدید، بعضا باگ‌هایی دارند که تا پیش از رسیدن به دست مشتریان، مخفی باقی می‌مانند. به‌عنوان مثال، اخیرا شنیدیم که در برخی از گوشی های سامسونگ، آپدیت One UI 5.1 شارژ باتری را می‌بلعد. تازه‌ترین باگ کشف شده اما به عملکرد لرزشگیر دوربین گلکسی S23 اولترا مربوط می‌شود. پیامد این نقص عملکرد، ضبط ویدیوهای غیرشفاف و پر از لرزش است.

البته گاهی اوقات هم در هنگام ضبط ویدیو، همه‌چیز خوب کار می‌کند و برعکس، موقع عکس گرفتن این لرزش‌ها نمایان می‌شوند.

ظاهرا با ریست کردن تنظیمات دوربین، اوضاع رو به شفا می‌رود؛ ولی همین که اپ دوربین را ببندید و دوباره باز کند، روز از نو روزی از نو!

ناگفته نماند دستگاهی که در این ویدیوها می‌بینید، هیچ ضربه و آسیب فیزیکی ندیده است و احتمال وجود یک باگ نرم افزاری، از قطعات معیوب سخت افزاری، بیشتر است. حتی این کاربر می‌گوید از وقتی که سر و کله این باگ پیدا شده، گوشی با باز کردن دوربین به‌طور محسوسی داغ می‌شود.

فعلا آدرس‌دهی به سرمنشاء این باگ، سخت به‌نظر می‌رسد؛ ولی احتمالا سامسونگ می‌تواند با یک آپدیت نرم افزاری ساده، آن را برطرف کند. باید منتظر ماند و دید مشکل تا چه حد فراگیر است و آیا سایر کاربران گلکسی اس 23 اولترا هم با چنین باگی مواجه شده‌اند.