آداپتور 65 واتی تینک پلاس لنوو

مینی آداپتور 65 واتی تینک پلاس لنوو می‌تواند نیروی گوشی، لپ‌تاپ یا PS5 را تامین کند

مینی آداپتور 65 واتی تینک پلاس لنوو با طراحی منحصر به‌فرد، ضخامت باریک و منبع تغذیه سازگار با دستگاه‌های هوشمند رونمایی شد.

از آنجاکه لپ‌تاپ‌های رده‌بالا و گیمینگ معمولا به انرژی زیادی برای فعالیت نیاز دارند، معمولا شارژرهای حجیم و سنگینی دارند. به‌منظور رفع این مشکل و امکان شارژ چندین دستگاه به‌طور هم‌زمان، لنوو از مینی آداپتور جدید تینک پلاس رونمایی کرده که اکنون برای پیش خرید در دسترس است. ارتفاع این آداپتور که ThinkPlus Lipstick Power Supply نام دارد، تنها نصف یک رژ لب استاندارد است و از توان 65 وات با درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند.

آداپتور 65 واتی تینک پلاس لنوو

مینی آداپتور 65 واتی تینک پلاس لنوو برای مسافرانی که در حین جابجایی نیاز به شارژ چند دستگاه دارند، گزینه‌ای ایده‌آل است. لنوو از طراحی منحصر به‌‌فردی برای این آداپتور استفاده کرده که با فرم بیسکوییتی شکل و فوق‌العاده نازک و مسطح همراه است. ضخامت این محصول فقط 12.7 میلی‌متر و ابعاد آن 87×42 میلی‌متر است. طراحی تاشو پین نیز در کاهش اندازه این مینی آداپتو موثر بوده و حمل آن را در کیف آسان‌تر می‌کند.

منبع تغذیه مینی آداپتور 65 واتی تینک پلاس بسیار سازگار بوده و از انواع پروتکل‌های شارژ نظیر QC 3.0، PB 3.0 و PPS پشتیبانی می‌کند. در این میان، پروتکل PPS قادر به ارائه قدرت 65 واتی است که به این آداپتور اجازه می‌دهد لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را شارژ کند.

آداپتور 65 واتی تینک پلاس لنوو

این مینی آداپتور از فناوری انباشتگی سه‌بعدی و نسل سوم تراشه‌های نیترید گالیوم (GaN) بهره‌مند شده که چگالی توان 1.4W/cc را ارائه می‌دهد. بدین معنا که می‌تواند به ازای هر سانتی‌متر مکعب از حجم خود، 1.4 وات برق تولید کند. آداپتور تینک پلاس هم‌چنین با یک سیم 1.8 متری با قابلیت جداسازی و یک ماده غلاف TPE ضدشعله سطح V0 همراه شده است.

به‌طور کلی، منبع تغذیه تینک پلاس لنوو، یک مینی آداپتور خلاقانه و کاربردی است که می‌توان از آن به‌عنوان یک شارژر قابل حمل و کارآمد برای دستگاه‌های پیشرفته و رده بالا استفاده کرد. این محصول هم‌اکنون در چین برای پیش خرید با قیمت 199 یوان (29 دلار) در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*