فیلم گلادیاتور 2

جزئیات جدیدی از فیلم مورد انتظار گلادیاتور 2 فاش شد

پال مسکال، بازیگر نقش اول فیلم گلادیاتور 2 اطلاعاتی را در خصوص جزئیات بیشتر این فیلم و شخصیت اصلی آن، لوسیوس فاش کرد.

تا به امروز اطلاعات مختصری از فیلم سینمایی گلادیاتور 2 منتشر شده است.‌ ریدلی اسکات، همانند نسخه اول، بر روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست و پال مسکال ایفاکننده نقش اصلی در این فیلم سینمایی خواهد بود.

به‌تازگی او در مصاحبه‌ای با رسانه معتبر The Hollywood Reporter، جزئیاتی در خصوص جزییات بیشتر فیلم، نحوه حضور خود در این نقش و چگونگی کسب آمادگی بدنی برای این فیلم را تشریح کرد.

بازیگر نقش لوسیوس در خصوص فیلم گلادیاتور 2 چه نظری دارد؟

پال مسکال در مصاحبه خود اعلام کرد که برای ایفای نقش لوسیوس هیچ مصاحبه‌ای نداده است. در عوض، او با کارگردان 85 ساله این فیلم، ریدلی اسکات دیداری مختصر کرده و پس از بحث در خصوص پارامترهای مختلف فیلم، حضورش را در آن قطعی نمود.

ریدلی اسکات

وی همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود نیز در خصوص برنامه ورزشی و بدنی اش برای رسیدن به آمادگی مطلوب برای ایفای نقش لوسیوس اظهار نظر کرد. او ضمن اشاره به اهمیت فیزیک بدنی برای بازی در فیلمی نظیر Gladiator 2 اعلام کرد که قصد دارد شخصیتی که قصد بازی کردن نقشش را دارد را تا حد امکان باورپذیر طراحی کند.

به همین جهت او اعلام کرد که برای کسب آمادگی بدنی از انجام تمرینات فیزیکی سخت و طاقت‌فرسا مانند دیگر ستارگانی که قصد بازی کردن در فیلم‌های از این دست را دارند، خودداری خواهد کرد.

وی در این خصوص افزود:

طبیعتا آمادگی بدنی یکی از ویژگی‌های اصلی کاراکتر لوسیوس خواهد بود. با این وجود، در بسیاری اوقات شما کاراکتری را در یک فیلم مشاهده می‌کنید و خیلی زود با خود به این نتیجه می‌رسید که این کاراکتر اصلا واقعی به نظر نمی‌رسد! نقشی که من ایفا می‌کنم، چنین نخواهد بود.

تا به امروز اطلاعات دقیقی از خط داستانی فیلم گلادیاتور 2 در دست نیست. با این وجود می‌دانیم که فیلمنامه گلادیاتور 2 توسط دیوید اسکارپا، نویسنده سناریوی فیلم‌هایی نظیر All the Money in the World و Man in the High Castle نوشته شده است.

بد نیست بدانید که نسخه اول فیلم گلادیاتور یک موفقیت تجاری فوق‌العاده بود و نزد منتقدین نیز امتیاز فوق‌العاده‌ای کسب کرد. این فیلم ضمن ثبت فروش 500 میلیون دلاری موفق به کسب دوازده نامزدی اسکار و کسب 5 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم سال شد.

فیلم گلادیاتور 2

از سوی دیگر، پال مسکال نیز برای ایفای نقش در فیلم Aftersun کاندید کسب جایزه اسکار امسال شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*