تیپ جدید دنا پلاس توربو

تیپ جدید دنا پلاس توربو بدون کیسه هوای جانبی عرضه می‌شود

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد تیپ جدید دنا پلاس توربو را بدون کیسه هوای جانبی به بازار عرضه کند. در ادامه با مشخصات این سدان ملی آشنا خواهیم شد.

تیپ جدید دنا پلاس توربو 6 دنده دستی با کد کلاس 70409 به سبد محصولات ایران خودرو اضافه شد که بررسی‌ها نشان می‌دهد این خودروساز بزرگ قصد دارد سدان داخلی و پرفروش خود را با حذف امکانات ایمنی به بازار عرضه کند.

کاهش ایربگ تیپ جدید دنا پلاس توربو 

ایران خودرو قصد دارد دنا پلاس توربو دنده ای را با کد کلاس 70409 تولید و به بازار عرضه کند که از لحاظ فنی کاملا مشابه کلاس 70406 است، اما در بخش ایمنی نسبت به قبل ضعیف‌تر شده و به جای 4 کیسه ایمنی فقط با 2 کیسه هوای اجباری روانه بازار خواهد شد.

تیپ جدید دنا پلاس توربو

گفتنی است ایران خودرو در گذشته دنا پلاس توربو 6 دنده دستی را فقط با کد کلاس 70406 تولید و به بازار عرضه می‌کرد. این خودرو از یک موتور 1.65 لیتری توربو بهره می‌برد و می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از امکانات رفاهی و ایمنی دنا پلاس توربو 6 دنده دستی با کد کلاس 70406 نیز می‌توان به چراغ روشنایی روز، تهویه اتوماتیک، آینه‌های تاشو برقی، شیشه‌های عقب دودی، سانروف، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، صندلی‌های برقی جلو، 4 کیسه هوا و فرمان کمکی برقی اشاره کرد.