خودروهای وارداتی زیر 10 هزار یورو

در مرحله اول خودروهای وارداتی زیر 10 هزار یورو عرضه می‌شوند

سخنگوی وزارت صمت با اعلام این‌که ثبت نام خودروهای وارداتی از 6 اسفند شروع می‌شود گفت در مرحله اول خودروهای وارداتی زیر 10 هزار یورو عرضه خواهند شد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت با اعلام این‌که روز شنبه 6 اسفند 1401 متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می‌توانند در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو فرایند ثبت نام را انجام دهند، گفت داشتن 500 میلیون تومان پول در حساب متقاضی به شکل بلوکه شده، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم خرید خودرو از خودروسازان یا بورس طی 48 ماه گذشته و نداشتن پلاک انتظامی فعال از شرایط ثبت نام محسوب می‌شوند که البته تمام شرایط احراز خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود تایید کرد زمان ثبت نام یک هفته بوده و افرادی که طی این مدت زودتر یا دیرتر فرایند ثبت نام را انجام دهند هیچ اولویتی نخواهند داشت. از این رو نیازی نیست متقاضیان از روز و ساعت اول برای ثبت نام اقدام کنند. همچنین عرضه ماشین های وارداتی به تدریج و با تاخیر سه ماهه انجام می‌شود. البته تحویل فوری نیز وجود دارد، اما اکثر خودروها با تحویل سه ماهه عرضه خواهند شد.

جزئیات عرضه خودروهای وارداتی زیر 10 هزار یورو

قالیباف در پایان گفته‌های خود تاکید کرد در مرحله نخست قرار است خودروهای وارداتی زیر 10 هزار یورو به مشتریان عرضه شوند، اما برخی واردکنندگان خودروهای با قیمتی بالاتری را نیز برای عرضه در نظر گرفتند که البته تعدادشان کمتر بوده و قیمت آنها زیر 20 هزار یورو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*