نگاهی به برخی از محصولات گیمینگ ایسوس در نمایشگاه CES 2016

کمپانی تایوانی ایسوس ، یکی از تولیدکنندگان مطرح و توانمند محصولات مخصوص بازی یا همان گیمینگ است که طیف وسیعی از این محصولات را شامل مادربرد، نمایشگر، کارت گرافیک، لپ تاپ،کامپیوتر،لوازم جانبی و … را در چرخه تولید خود دارد.ایسوس امسال هم حضور پررنگی در نمایشگاه CES لاس وگاس داشته دستگاه های مخصوص بازی متنوع جدیدی را با خود به این رویداد بزرگ آورده است.اگر مادربورد قدرتمند Maximus VIII Formula ایسوس را در دسته سخت افزارهای داخلی سیستم ها قرار داده و از این لیست حذفش کنیم ، نمایشگر مدل MG28UQ از سری ۴K، کیس مدل ROG GT51، ایستگاه گرافیکی XG Station 2 و دو لپ‌تاپ گیمینگ ROG G752 و ROG GX700 برخی از مهمترین محصولات گیمینگ معرفی شده ایسوس در CES 2016 هستند.در این مطلب نگاهی داریم به آنچه ایسوس امسال برای علاقمندان به بازی در CES معرفی کرده است.مثل همیشه همراه گجت نیوز باشید.

۱- نمایشگرهای جدید گیمینگ

نمایشگر گیمینگ و 4K مدل MG28UQ ایسوس

این نمایشگر ۴K از سری MG و مخصوص گیمینگ و در دو اندازه ۲۴ و ۲۸ اینچ طراحی شده است. مدل MG28UQ با ۲۸ اینچ صفحه از زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه برخوردار است تا سایه‌ها و تاری تصاویر به حداقل ممکن برسد.همچنین مدل ۲۴ اینچی MG24UQ هم از پنل باکیفیت IPS با زاویه دید مناسب بهره می‌برد. هر دو مدل تصاویر را با رزولوشن بالای ۳۸۴۰x2160 پیکسل ارائه کرده و با تطبیق و همگام‌سازی فریم‌ها (Adaptive-Sync)، اجرای بازی‌های ویدئویی را به بهترین نحو ممکن می‌سازد. پروفایل‌های GamePlus، GameVisual و فناوری فلیتر نور آبی از دیگر قابلیت‌های نمایشگر جدید ایسوس است.

۲- کیس مخصوص بازی GT51

کیس مخصوص بازی GT51 ایسوس

این کیس موفق شد تا جایزه نوآوری را در گروه واقعیت مجازی و گیمینگ به خود اختصاص دهد. این محصول برای پلتفرم اینتل و ششمین ویرایش پردازنده‌ اسکایلک مدل Core i7-6700K به همراه دو کارت گرافیک GTX TITAN X انویدیا در حالت SLI‌ طراحی شده است. قابلیت ROG Turbo Gear کیس GT51 به کاربر اجازه می‌دهد تا فقط با یک کلیک، راندمان سیستم را افزایش دهد (اورکلاکینگ آسان) و فناوری AegisII نیز کاربر را در پیگیری و تنظیم پارامترهای مهم نمایشگر، یاری می‌کند. این کیس در پنل جلویی از درگاه USB 3.1 تایپ C‌ برخوردار است که برای شارژ سریع دستگاه‌های سازگار و همچنین امکان نقل‌و‌انتقال اطلاعات با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را فراهم می‌سازد. کیس GT51‌ از سیستم خنک‌کننده داخلی کارآمد برخوردار است که با بهره‌‌گیری از تونل هوای ایجاد شده، همرفتی هوای گرم و تهویه داخل کیس به مناسب‌ترین شیوه انجام می‌پذیرد. شاسی این محصول از جنس تیتانیوم و مس است و با پنجره شفاف تعبیه شده، امکان ایجاد ترکیب‌های بصری نورانی توسط LEDهای بکار رفته با هشت میلیون رنگ در این محصول، فراهم خواهد بود.

۳- دو مدل ایستگاه گرافیکی برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ

ایسوس دو مدل از ایستگاه‌های گرافیکی ROG XG Station 2 را برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود معرفی کرد. کنسول‌های فوق توسط یک رابط مستقل به لپ‌تاپ گیمینگ سازگار این شرکت متصل شده و قدرت گرافیکی لپ‌تاپ را به ویژه در اجرای بازی‌های ویدئویی، افزایش می‌دهد. علاوه بر این، ایستگاه‌های گرافیکی قابلیت شارژ لپ‌تاپ را نیز داشته و نیازی نیست تا کاربران برای شارژ دستگاه خود از آداپتور مجزا استفاده کنند.

۴- لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی

لپ تاپ مدل ROG G752 و ROG GX700 گیمینگ ایسوس

لپ‌تاپ مدل ROG G752 یک دستگاه قدرتمند است که با برخورداری از پردازنده‌های توانمند اسکایلک‌ و کارت گرافیک GTX980M، هر بازی ویدئویی را به چالش خواهد کشید. این محصول با طراحی تهاجمی با رنگ‌های داغ و پرتحرک عرضه شده و شمایل آن می‌گوید که کاربر، با یک سیستم گیمینگ قدرتمند روبرو است. جنس تیتانیوم و مس بکار رفته در بدنه به افزایش قدرت خنک‌سازی و دفع گرمای آن کمک شایانی می‌کند. همچنین ایسوس در این لپ‌تاپ از فناوری G-SYNC انویدیا استفاده کرده تا بیشترین هماهنگی میان فریم‌های رندر شده و ارسالی به نمایشگر، ایجاد شود؛ اما مدل ROG GX700 از یک سیستم خنک‌کننده مایع قابل اتصال برای اورکلاکینگ لپ‌تاپ بهره می‌برد. در این محصول از پردازنده‌های موبایل اسکایلک به همراه کارت گرافیک GTX 980 انویدیا بهره گرفته شده و با ارائه بیشترین راندمان و کمترین میزان مصرف شارژ باتری، گزینه مناسبی برای گیمرها است. صفحه نمایش ۱۷ اینچی با رزولوشن ۴K و حمایت از فناوری جدید جی‌سینک انویدیا از دیگر مزایای لپ‌تاپ گیمینگ GX700 ایسوس است.

منبع : legitreviews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*