گوشی نوکیا C32 و نوکیا C22

گوشی‌های نوکیا C22 و C32 با عمر باتری ۳ روزه معرفی شدند

گوشی‌های نوکیا C22 و نوکیا C32 در MWC 2023 رونمایی شدند. از مهم‌ترین ویژگی آن‌ها باید به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، عمر باتری ۳ روزه و قیمت مناسب اشاره کرد.

اچ‌ام‌دی امروز در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ از دو گوشی اقتصادی جدید سری C به نام‌های نوکیا C22 و نوکیا C32 رونمایی کرد. نوکیا سی ۳۲، نخستین عضو این خانواده است که از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و مثل گوشی‌های پرچمدار، از قاب پشتی و جلویی شیشه‌ای استفاده می‌کند. گوشی‌های جدید نوکیا همچنین به‌لطف گواهی IP52، در برابر پاشش آب نیز مقاوم هستند.

در جلوی هر دو این گوشی‌ها یک نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس حضور دارد و یک شیشه منحنی 2.5D نیز روی آن‌ها کشیده شده است. یکی دیگر از نقاط مشترک این دو دیوایس، باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن‌ها است که با توان ۱۰ واتی شارژ می‌شود و می‌تواند به‌لطف مدیریت عالی انرژی، عمر باتری ۳ روزه را به‌ارمغان بیاورد.

گوشی نوکیا C32

نوکیا روی فریم جانبی گوشی C32 از یک حسگر اثر انگشت استفاده کرده که برای یک دستگاه ارزان قیمت نکته بسیار مثبتی است. علاوه بر این، دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است که حالت شب، حالت پرتره و HDR خودکار را ارائه می‌کند. در جلوی گوشی هم شاهد حضور یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم که می‌تواند برای باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره (حتی با ماسک) استفاده شود.

در قلب تپنده این گوشی از چیپست گمنام Unisoc SC9863A با ۳ یا ۴ گیگ رم استفاده شده و حافظه داخلی دستگاه هم ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی است. ضمن اینکه شما می‌توانید با یک کارت microSD این حافظه را ارتقا دهید. سیستم عامل اندروید ۱۳ روی این گوشی نصب شده و تا ۲ سال بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. رنگ‌بندی آن شامل نسخه‌های زغالی، سبز و صورتی می‌شود و شروع قیمت آن هم از ۱۲۹ یورو است.

گوشی نوکیا C22

دومین مدل این خانواده، نوکیا C22 است که برخلاف برادر خودش، از قاب پشتی پلاستیکی استفاده می‌کند. با این حال همچنان یک حسگر اثر انگشت روی آن حضور دارد. در پشت گوشی دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی اصلی + ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد و در جلوی آن شاهد حضور یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم که نقش سیستم تشخیص چهره (حتی با ماسک) را هم ایفا می‌کند.

این گوشی رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و حافظه ارتقاپذیر ۶۴ گیگابایتی دارد. رنگ‌بندی این دیوایس خاکستری و مشکی بوده و شروع قیمت آن هم از ۱۰۹ یورو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*