مدیر عامل بلک‌بری: در سال ۲۰۱۶ دو گوشی اندرویدی جدید عرضه خواهیم کرد

اگر شما جزو کسانی هستید که تصمیم بر حرید یک گوشی هوشمند بلک بری را دارید، بهتر است دست نگه دارید. John Chen، مدیرعامل بلک بری خبر هایی خوش برای طرفداران این سازنده ی کار کشته دارد. با ما در ادامه همراه باشید تا از رویداد های تازه در بلک بری آگاه شوید.

BlackBerry Priv اولین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید این شرکت بود که با فروش فوق العاده ای همراه شد. بر همین اساس بلک بری تصمیم بر ادامه ی استفاده از سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۶ نیز گرفته است.

وی به تولید حتمی یک گوشی با سیستم عامل اندروید که در ادامه ی سال ممکن است به دو گوشی افزایش یابد اشاره نمود. مدیرعامل این شرکت با توجه به فروش خوب این محصول بسیار به آینده ی همکاری گوگل و بلک بری خوش بین است. البته ناگفته نماند امکان فروش بخش تلفن های هوشمند درصورت عدم سوددهی آن وجود خواهد داشت. با توجه به توانایی های چن در حیطه ی مدیریت، این احتمال دور از واقعیت به نظر می رسد.

هم اکنون، BlackBerry Priv در ایالات متحده در انحصار اپراتور AT&T می باشد. به اتمام رسیدن انحصار AT&T و افزایش گستره ی فروش آن در ۳۱ کشور، فروش بیشتر بلک بری و مضاعف شدن انگیزه ی سازنده برای ادامه ی راه با اندروید را در پی دارد. همچنین در آینده ای نزدیک، BlackBerry OS گواهینامه ی امنیت ملی خود را دریافت می کند که احتمال استفاده از این سری دستگاه های کمپانی در بخش های دولتی و شرکت ها را افزایش می دهد.

برای جدیدترین نسخه ی این سیستم عامل هنوز نماینده ی جدیدی اعلام نشده است و هنوز جدیدترین دستگاه هایی که از این سیستم عامل استفاده می کنند BlackBerry Passport و BlackBerry Classic می باشند.

منبع : PhoneArena