شیائومی 14

شیائومی 14 اولین پرچم‌دار مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود

براساس یک افشای جدید، سری شیائومی 14 زودتر از موعد پیش‌بینی شده و با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد.

آخرین نسل از پردازنده پرچم‌دار کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 2 نام دارد که چند ماه قبل عرضه شد و تنها تعداد انگشت‌شماری از تولیدکنندگان طی این مدت توانسته‌اند دستگاه‌هایی مجهز به این تراشه را وارد بازار کنند. بااین‌حال، از حالا گمانه‌زنی‌ها در مورد نسل بعدی این چیپست، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 قوت گرفته و ظاهرا شیائومی 14 از کاندیدهای اولیه برای دریافت آن است.

طبق شایعات اخیر، انتظار می‌رود اسنپدراگون 8 نسل 3 زودتر از نسل قبلی خود عرضه شود. تراشه پرچم‌دار بعدی کوالکام بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته خواهد شد که می‌تواند عملکرد و بهره‌وری انرژی بهتری را ارائه دهد.

شیائومی 14

در این راستا طبق اطلاعات لو رفته، رونمایی از سری آتی شیائومی 14 و هم‌چنین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 ممکن است زودتر از آنچه پیش‌بینی شده بود، اتفاق بیفتد. براساس یک افشای جدید، تاریخ انتشار دقیق تراشه بعدی کوالکام، از حالا تعیین شده است.

WhyLab، از منابع معتبر اخبار فناوری، فاش کرده که کوالکام قصد دارد اسنپدراگون 8 نسل 3 را در ماه اکتبر معرفی کند. هم‌چنین انتظار می‌رود شیائومی 14 از اولین سری گوشی‌هایی باشد که از این چیپست قدرت می‌گیرند. طبق ادعای این منبع، پرچم‌داران آینده شیائومی طی ماه نوامبر در چین عرضه خواهند شد. لازم به‌ذکر است که اطلاعات منتشر شده در حد شایعه هستند و احتمال تغییر برنامه‌های پیش‌بینی شده وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*