طرح های فروش

آشفته بازار خودرو و طرح های فروش بدون امکان ثبت نام؛ این‌بار سایپا

آشفته بازار خودرو و طرح های فروش بدون امکان ثبت نام همچنان ادامه دارد و به‌تازگی مشتریان برای ثبت نام در طرح فروش سایپا با پیام تکمیل ظرفیت مواجه شدند.

گروه خودروسازی سایپا از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 3 اسفند تا زمان تکمیل ظرفیت خودروهای کوییک GX، کوییک R اتوماتیک، کوییک R مدل GX و ساینا S را به به بازار عرضه کرد. البته فقط افرادی در این روز می‌توانستند فرایند ثبت نام را انجام دهند که از روز یکشنبه 30 بهمن تا ظهر روز سه شنبه 2 اسفند ماه مراحل پیش ثبت نام را تکمیل کرده بودند.

گفتنی است در فرایند پیش ثبت نام متقاضیان تا ساعت 13 روز سه شنبه 2 اسفند ماه فرصت داشتند در نزد بانک‌های معرفی شده حساب وکالتی ایجاد کرده و مبلغ حداقل 110 میلیون تومان را در حساب قرار دهند. همچنین  لینک ثبت نام نیز پس از انجام این مراحل و و استعلام توسط سایپا برای متقاضیان در روز چهارشنبه 3 اسفند فعال شده بود.

مشکل ثبت نام در طرح های فروش سایپا

در واقع سایپا مرحله پیش ثبت نام را با این هدف در نظر گرفت تا فقط افرادی که این فرایند را انجام دادند بتوانند در هنگام آغاز ثبت نام اصلی با مراجعه به سایت فروش این شرکت فرایند ثبت درخواست را انجام داده و فرایند خرید را نهایی کنند؛ اما این اتفاق رخ نداد و بسیاری از افراد در این طرح فروش موفق به نهایی کردن ثبت نام خود نشدند.

طرح های فروش

طبق بررسی‌ها و گزارش کاربران، با وجود این‌که بسیاری از متقاضیان فرایند پیش ثبت نام را انجام داده بودند، در زمان ثبت نام موفق به ثبت نام نشدند؛ زیرا زمانی که لینک فعال برای ثبت نام برایشان ارسال شده بود، ظرفیت خودرو به پایان رسید و با پیامی مبنی بر تکمیل ظرفیت مواجه شدند.

البته مشخص نیست سایر افراد با چه سیستم و سرعت اینترنتی توانستند بلافاصله در این طرح شرکت کرده و باعث تکمیل ظرفیت شوند. هرچند سایپا این افراد را خوش‌شانس دانسته، اما بسیاری از کاربران واجد شرایط که فرایند پیش ثبت نام را انجام داده بودند و از ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه منتظر باز شدن و فعال شدن لینک ثبت نام بودند، موفق به ثبت نام نشدند.

از این رو ضروری است سایپا که به‌عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور محسوب می‌شود سرورهای ثبت نامی خود را ارتقا دهد تا متقاضیان واقعی بتوانند بدون مشکل فرایند ثبت نام را انجام دهند.