بسترن B30

بسترن B30 دوباره توسط بهمن موتور تولید می‌شود

بسترن B30 دوباره توسط بهمن موتور تولید می‌شود. سدان چینی بسترن بی 30 به‌عنوان رقیب دنا پلاس توربو اتوماتیک و تارا اتوماتیک روانه بازار خواهد شد.

خبرها حاکی از آن است که بهمن موتور مجددا تولید سدان چینی بسترن بی 30 را آغاز کرده و قصد دارد به‌زودی پس از دریافت مجوز استانداردهای 85گانه آن را به بازار عرضه کند. این خودرو در ردیف سدان‌های اقتصادی کلاس C جای دارد و قرار است به‌عنوان رقیب مستقیم دنا پلاس توربو اتوماتیک و تارا اتوماتیک روانه بازار شود.

جزئیات تولید مجدد بسترن B30

بسترن B30

طبق شنیده‌ها، شرکت بهمن موتور با حل مشکل تهیه قطعات بسترن بی 30 از کمپانی فاو چین قصد دارد به‌زودی 2 هزار دستگاه از این خودرو را تولید کند. البته این خودرو نسبت به قبل تغییراتی را تجربه نکرده و اکنون فقط با استانداردهای 85گانه سازگار شده است.

گفتنی است بسترن B30 از یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 107 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته AT شرکت آیسین به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

بسترن B30

از امکانات این سدان چینی اقتصادی هم می‌توان به سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، تهویه دستی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، 2 ایربگ ایمنی و سانروف اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*