مشخصات فنی ریلمی C55

ویدیوی تبلیغاتی و مشخصات فنی ریلمی C55 به طور کامل منتشر شد

پیش‌تر از وجود ویژگی مشابهی با داینامیک آیلند آیفون در ریلمی سی 55 – Realme C55 مطلع شده بودیم؛ در ادامه با مشخصات فنی و طراحی این گوشی، بهتر آشنا شوید.

در آستانه رونمایی از گوشی ریلمی C55 ، فهرست کاملی از مشخصات فنی و ویدیوی تبلیغاتی آن منتشر شد. این گوشی اقتصادی، پنل عقب مسطح با دو ماژول دوربین جداگانه دارد. دکمه پاور که نقش حسگر اثر انگشت را ایفا می‌کند هم در لبه کناری تعبیه شده است.

اما یک افشاگر در یوتیوب، تصاویر بیشتر و جزئیاتی از مشخصات فنی گوشی را به اشتراک گذاشت. در این تصاویر، حاشیه‌های نسبتا عریضی را در بالا و پایین صفحه نمایش می‌بینیم.

یک حفره پانچ برای دوربین سلفی، درگاه USB-C در لبه پایین، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و گریل اسپیکر هم قابل رویت هستند. مشخصات فنی کلیدی نیز کاملا خوانا، روی جعبه درج شده است.

مشخصات فنی گوشی ریلمی C55

این یک گوشی 6.52 اینچی با پنل LCD فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز است. در زیر کالبد آن، تراشه هشت هسته‌ای هلیو G88 قرار گرفته که از حمایت رم 6 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه 128 گیگابایتی emmc 5.1 برخوردار است. برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، امکان استفاده از شیار اختصاصی کارت micro-SD هم وجود دارد.

ترکیب دوربین‌های عقب را سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. سومین دوربین گوشی، در جلو و 8 مگاپیکسلی است.

ریلمی سی 55 از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین انرژی و از فناوری شارژ 33 وات SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. سیستم نرم افزاری آن هم، Realme UI 4.0 بر پایه اندروید 13 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*