داینامیک آیلند ریلمی

ریلمی هم داینامیک آیلند آیفون 14 را کپی کرد + ویدیو

می‌دانستیم که دیر یا زود، تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی، داینامیک آیلند آیفون 14 پرو را کپی می‌کنند؛ ببینید ریلمی – Realme چه کرده و آن را چه نامیده است.

وقتی که آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس معرفی شدند، توجه زیادی به داینامیک آیلند آن‌ها جلب شد. این به‌اصطلاح جزیره شناور، برحسب نیاز کاربر تغییر می‌کند و اطلاعاتی از قبیل تماس‌های تلفنی، تایمر و کنترلرهای پخش موسیقی را نمایش می‌دهد. ناگفته پیداست، که طراحی داینامیک آیلند، هوشمندانه بود و برای تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی، وسوسه انگیز؛ پس تعجبی ندارد که ریلمی دست به کار شده است.

ماداو سهید، مدیرعامل این کمپانی با انتشار یک عکس در توییتر، از وجود Mini-Capsule در گوشی جدید سری C ریلمی خبر داد؛ چیزی که به‌نظر می‌رسد همان داینامیک آیلند باشد.

این قسمت شناور رابط کاربری، در بالای صفحه نمایش یک نوار مشکی رنگ ایجاد، و حفره دوربین سلفی را مخفی می‌کند. در این عکس، درصد شارژ باتری در آن قسمت به‌نمایش در آمده است.

البته سهید خیلی زود این توییت را حذف کرد؛ ولی یک افشاگر سرشناس (OnLeaks)، نحوه‌ی کارکرد مینی-کپسول ریلمی را در یک ویدیو به‌نمایش درآورد. اینجا شباهت آن به داینامیک آیلند، حتی بیشتر به‌چشم می‌آید.

با توجه به اینکه برند ریلمی زیر چتر اوپو شکل گرفته است، بعید نیست در آینده‌ای نزدیک، این طراحی به گوشی‌های اوپو و وان پلاس هم راه پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*