بهترین اپلیکیشن داینامیک آیلند آیفون برای اندروید

این بهترین اپلیکیشن داینامیک آیلند آیفون برای اندروید است + لینک دانلود

dynamicBar، بهترین اپلیکیشن داینامیک آیلند آیفون برای اندروید است. در ادامه بیشتر با این شبیه‌ساز جزیره پویا آشنا شوید و آن را دانلود کنید.

داینامیک آیلند یا جزیره پویا، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های خانواده آیفون ۱۴ پرو اپل بود که میلیون‌ها کاربر را مشتاق خودش کرد. همین باعث شد توسعه‌دهندگان گوشی‌های اندرویدی به توسعه اپلیکیشن‌هایی بپردازند که این ویژگی را شبیه‌سازی می‌کند. در حال حاضر اگر عبارت “Dynamic Island” را در پلی استور گوگل جستجو کنید، برنامه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که می‌توانند این ویژگی را به گوشی اندرویدی شما اضافه کنند. اما همه آن‌ها رایگان نیستند و یا عملکرد بی‌نقصی ندارند. اگر می‌خواهید این ویژگی را روی گوشی خود تجربه کنید، ما در اینجا بهترین اپلیکیشن داینامیک آیلند آیفون برای اندروید را معرفی خواهیم کرد که از قضا رایگان هم هست.

اپلیکیشنی که ما امروز می‌خواهیم آن را معرفی کنیم “dynamicBar” نام دارد. این برنامه بیش از ۱۰ هزار بار در گوگل پلی دانلود شده است و عملکردی شبیه به دیگر برنامه‌های شبیه‌ساز جزیره پویا دارد. در واقع به شما اجازه خواهد داد از یک کپسول کوچک سیاه‌رنگ را در بالای صفحه نمایش گوشی خود برای کنترل‌های مختلف خود استفاده کنید.

dynamicBar، یکی از بهترین برنامه‌های شبیه‌ساز داینامیک آیلند

بهترین اپلیکیشن داینامیک آیلند آیفون برای اندروید

شما می‌توانید همین حالا این برنامه را از طریق فروشگاه پلی استور دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه رایگان است، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از امکاناتش نیست.

پس از دانلود و نصب، مجوزهای لازم را به برنامه بدهید. خوشبختانه این اپلیکیشن نیازمند دسترسی به اطلاعات حیاتی شما نیست؛ بنابراین بدون نگرانی می‌توانید مجوزهای لازم را به آن بدهید تا بتواند کارایی لازم را داشته باشد. سپس این برنامه در بالای نمایشگر گوشی شما شروع به فعالیت خواهد کرد.

شما می‌توانید مشخص کنید که چه اپلیکیشن‌هایی از این بخش برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و تنظیمات مختلف استفاده کنند. شما همچنین می‌توانید ظاهر و چگونگی نمایش این کپسول مشکی‌رنگ را با تنظیم عرض، طول، موقعیت مکانی و انحنای لبه‌های آن، تغییر دهید. علاوه بر این امکان تغییر رنگ این نوار نیز وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن داینامیک آیلند آیفون برای اندروید

بیشتر بخوانید:

هواوی نوا ۱۱؛‌ اولین گوشی اندرویدی با قابلیت جزیره پویای آیفون

جزیره پویا، ایده جذابی برای بهترین استفاده از حفره دوربین در بالای نمایشگر است. اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که این ویژگی را در گوشی‌های اندرویدی شبیه‌سازی می‌کند، ولی dynamicBar بهترین اپلیکیشن داینامیک آیلند آیفون برای اندروید است که تاکنون منتشر شده است. از همه مهم‌تر اینکه برنامه برای عملکرد کامل خودش نیازمند پرداختی خاصی نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*