بازی GTA 6

بازی GTA 6 سرانجام امسال معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات جدید، بازی GTA 6 در سال 2023 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. البته بعید است در نخستین تریلر این بازی شاهد رونمایی از گیم پلی آن باشیم.

راکستار پیش از این اعلام کرده که در حال توسعه نسخه جدیدی از فرنچایز جی تی ای است؛ با این وجود تاکنون هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

سال گذشته، درز ناگهانی اطلاعات مربوط به پروژه نسخه بعدی GTA باعث تعجب کاربران اینترنت و حتی خود راکستار شد.‌ با این وجود، این کمپانی کمی پس از درز این اطلاعات، اعلام کرد که اسناد افشا شده مربوط به فازهای نخستین توسعه بازی بوده است.

به همین جهت هنوز هر چه در خصوص نسخه بعدی فرنچایز فوق‌العاده محبوب GTA می‌شنویم، صرفا در حد شایعات هستند.

بازی GTA 6

در عین حال به نظر می‌رسد این روند امسال قرار است دستخوش تغییر شود؛ چرا که روزنامه‌نگار مطرح حوزه گیمینگ، تام هندرسون به‌تازگی اعلام کرده که بازی جی تی ای 6 به‌طور رسمی در سال 2023 رونمایی خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:

شایعه: بازی GTA 6 به‌زودی معرفی خواهد شد

چه اخباری از بازی GTA 6 در سال 2023 منتشر خواهد شد؟

تام هندرسون در یک ستون خبری که به پیش‌بینی بازی‌های جدید سال 2023 اختصاص دارد، معرفی نسخه ششم GTA را «بزرگترین رونمایی در تاریخ بازی‌های ویدیویی» می‌خواند.

به اعتقاد هندرسون، این زمان برای رونمایی از Grand Theft Auto VI کاملا منطقی است و این عنوان برای عرضه به بازار در سال 2025 آماده و مهیا خواهد بود.

بازی GTA 6

وی در این خصوص گفت:

پیش از این من بازه زمانی 2023 تا 2025 برای عرضه نسخه بعدی GTA اعلام کرده بودم؛ با این وجود علاقمندان این فرنچایز چندان از این اظهار نظر من خوشحال نشدند!

در عین حال من همچنان به پیش‌بینی اولیه خود ایمان دارم و معتقدم که رونمایی از این بازی در سال 2023 انجام خواهد شد.

دلیل این امر، روند رونمایی راکستار و Take-Two از بازی‌های جدیدشان در سال‌های اخیر است؛ به‌طوری که هر دو بازی Read Dead Redemption 2 و GTA 5 دو سال پیش از عرضه به بازار معرفی شدند.

خبری از جزئیات گیم پلی در این تریلر GTA VI نخواهد بود

بر اساس اطلاعاتی که تام هندرسون در اختیارمان قرار داده است، راکستار برنامه بسیار ویژه‌ای برای رونمایی از GTA 6 داشته و قصد دارد در این رویداد بخش‌هایی از گیم پلی و کاراکترهای بازی را رونمایی کند.

بر اساس اطلاعات موجود گیمرها کنترل دو شخصیت مختلف تحت نام‌های جیسون و لوسیا را در این بازی بر عهده خواهند داشت. البته برخی شایعات به حضور دو کاراکتر دیگر در کنار جیسون و لوسیا هم اشاره دارند؛ هرچند که مشخص نیس آیا این کاراکترها راه خود را به بازی پیدا خواهند کرد یا خیر!

بازی GTA 6

علاوه بر این، اخبار پیشین منتشرشده از این بازی همچنین به رخ دادن داستان بازی در آمریکای جنوبی در کنار وایس سیتی (Vice City) اشاره دارد.

هندرسون همچنین در خصوص اسناد جدید افشا شده از مایکروسافت در خصوص عرضه احتمالی بازی در سال 2024 هم اظهار نظر کرد. او این احتمال را رد نکرد؛ اما عرضه این عنوان در سال 2024 را بسیار بعید دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*