معرفی GTA 6

شایعه: بازی GTA 6 به‌زودی معرفی خواهد شد

ظاهرا بازی GTA 6 در سال جدید میلادی معرفی خواهد شد. البته برای انتشار آن، باید خیلی بیشتر از پیش‌بینی‌های خوشبینانه، منتظر بمانید.

افشاگر شناخته شده، تام هندرسون، عمیقا باور دارد که Rockstar Games و Take-Two Interactive بازی GTA 6 را در سال 2023 معرفی خواهند کرد. اما به نظر او، انتشار آن به سال 2025 موکول خواهد شد؛ چرا که GTA 5 و Red Dead Redemption 2 هم دو سال پس از معرفی، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفتند.

معرفی GTA 6

هندرسون در سال 2021 هم از انتشار GTA 6 در سال 2024 یا 2025 خبر داده بود که البته با واکنش تند طرفداران روبه‌رو شد. حالا او هر چند انتشار بازی در سال 2024 را غیرممکن نمی‌داند؛ ولی با توجه به پیشینه کمپانی Rockstar، سال 2025 را محتمل‌تر می‌داند.

این یعنی به باور او، پیش‌بینی مایکروسافت مبنی بر انتشار Grand Theft Auto 6 در سال 2024، با چاشنی خوش‌بینی همراه بوده است.

در همین ارتباط، چند هفته قبل «استراس زلنیک» مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive، اظهار داشت که هک Rockstar Games، بازی جی تی ای 6 را تحت تاثیر قرار نداده است. او همچنین گفت: «تاخیر در انتشار بازی را به شکست ترجیح می‌دهد». پس عجیب نیست که هنوز زمان انتشار رسمی، اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*