تکنو فانتوم وی فولد

تکنو فانتوم وی فولد به عنوان رقیب گلکسی زد فولد 4 به نمایشگاه MWC 2023 آمد

کمپانی Tecno در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، گوشی منعطف خود را به‌نمایش گذاشت. با تکنو فانتوم وی فولد – Phantom V Fold رقیب بالقوه گلکسی زد فولد 4 آشنا شوید.

گوشی‌های منعطف و تاشو در حال فراگیر شدن هستند و تولیدکنندگان موبایل یکی پس از دیگری، به این رقابت وارد می‌شوند. حالا تکنو هم با گوشی فانتوم وی فولد به جمع بزرگانی مانند سامسونگ و هواوی پیوسته است.

کمپانی سازنده فعلا جزئیات چندانی بروز نداده؛ اما این اولین گوشی تاشو کتابی است که از تراشه پرچمدار مدیاتک، دایمنسیتی 9000 پلاس قدرت می‌گیرد. این چیپست 5G، به‌طور خاص برای همین گوشی کاستومایز و با فناوری 4 نانومتری TSMC، تولید شده است. نتیجه اینکه مصرف بهینه انرژی و عملکرد روان را توامان به ارمغان می‌آورد.

فانتوم وی فولد، دو شیار سیم‌کارت و در مجموع، 5 دوربین دارد که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با حساسیت نوری بالا می‌شود. از دوتای آن‌ها هم می‌توانید برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کنید.

فعلا اطلاعاتی از سایر مشخصات مهم، از جمله ظرفیت باتری و تاییدیه IP گوشی در دست نیست؛ اما در دوران سلطه سامسونگ بر بازار گوشی‌های منعطف، ورود بازیگران جدید به عرصه رقابت را باید به فال نیک گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*