روتر شیائومی BE7000 با فناوری وای فای ۷

روتر شیائومی BE7000 با فناوری وای فای ۷ و قیمت رقابتی معرفی شد

روتر شیائومی BE7000 با ویژگی‌ها و امکانات جذابی مثل فناوری Wi-Fi 7، پورت‌های متنوع و از همه مهم‌تر قیمت رقابتی زیر ۱۵۰ دلاری معرفی شد.

شیائومی با یک روتر Wi-Fi 7 پا به نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا گذاشته است. این روتر که از پلتفرم Qualcomm Networking Pro 820 قدرت می‌گیرد، عملکرد توانمند و قابلیت‌هایی جذاب را به کاربران وعده می‌دهد. این روتر که با شماره مدل BE7000 دیده شده ولی نام دقیق آن را نمی‌دانیم، از یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی با توان پردازش 28800DMIPS برخوردار است که به‌لطف آن سرعت اتصال بالاتر و قابل اطمینان‌تری نسبت به روترهای وای فای ۶ در بازار را ارائه می‌کند.

روتر شیائومی BE7000؛ ایده‌آل برای بازی و استریم

این روتر برای مدیریت ترافیک سنگین اینترنتی طراحی شده که می‌تواند آن را به دستگاهی ایده‌آل برای استریم محتوای باکیفیت، گیمینگ آنلاین و دیگر وظایف مربوط به اینترنت تبدیل کند.

روتر شیائومی BE7000 با فناوری وای فای ۷

یکی دیگر از ویژگی‌های هیجان‌انگیز این روتر Wi-Fi 7 چینی، ۴ پورت 2.5G و یک پورت USB 3.0 است. بدان معنا که به شما اجازه می‌دهد بتوانید به‌صورت همزمان دستگاه‌های مختلف خود را به روتر متصل کرده و بدون هیچ لگ یا مشکل بارگذاری، از اینترنت پرسرعت خود استفاده کنید. اما شاید از همه مهم‌تر، برچسب قیمتی این روتر نسبت به دیگر محصولات وای فای ۷ بازار باشد. این روتر ۱،۰۰۰ یوان چین برابر با ۱۴۴ دلار آمریکا قیمتش است.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، ایسوس چندی پیش چند روتر گیمینگ و خانگی مجهز به فناوری وای فای ۷ را در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرد که قیمتی به‌مراتب بالاتر از روتر شیائومی BE7000 خواهد داشت.

از آنجا که شیائومی روتر جدیدش را با خود به کنگره جهانی موبایل آورده، نشان می‌دهد که به‌دنبال عرضه جهانی آن خواهد بود. بنابراین باید منتظر باشید تا این محصول رقابتی وارد بازار شود تا بتوانید با فناوری Wi-Fi 7، سرعت اینترنت فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*