هاوال بیگ داگ جدید

هاوال بیگ داگ جدید رونمایی شد؛ سگ بزرگ چینی برای مسیرهای ناهموار

هاوال بیگ داگ جدید روانه بازار چین شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسل دوم سگ بزرگ هاوال یا Big Dog آشنا خواهیم شد.

گریت وال موتور به‌تازگی نسل دوم سگ بزرگ هاول را در 6 مدل و با امکانات بیشتر نسبت به قبل به بازار چین عرضه کرد. مشتریان می‌توانند هاوال بیگ داگ جدید که برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و آفرود گزینه مناسبی محسوب می‌شود را با موتورهای بنزینی و هیبریدی با قیمت 19 تا 25 هزار دلار خریداری کنند.

مشخصات هاوال بیگ داگ جدید

هاوال بیگ داگ جدید

هاوال بیگ داگ جدید دارای 4705 میلی‌متر طول، 1908 میلی‌متر عرض، 1780 میلی‌متر ارتفاع و 2810 میلی‌متر فاصله محوری است. همچنین از سطح زمین حدود 200 میلی‌متر فاصله دارد و زاویه خروج آن نیز به 30 درجه می‌رسد.

haval second generation big dog suv

طراحان برای این خودرو به ویژه در بخش جلو از چراغ‌های جدیدی استفاده کردند که نمای جذابی را به وجود آورده است. همچنین نشان این خودرو در نسخه پلاگین هیبرید رنگ آبی بوده تا با نسخه بنزینی متمایز باشد.

هاوال بیگ داگ جدید

طراحان برای کابین این خودرو نیز یک نمایشگر 12.3 اینچی ویژه اطلاعات خودرو را در نظر گرفتند که در مقابل راننده قرار گرفته است. در کنسول مرکزی نیز یک نمایشگر 14.6 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی به چشم می‌خورد. از آنجایی که این خودرو ویژه آفرود و طبیعت‌گردی طراحی شده، 35 فضا برای نگهداری وسایل مختلف را در دسترس سرنشینان قرار می‌دهد.

هاوال بیگ داگ جدید

این خودرو به شکل پایه از دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی و گرمکن صندلی‌های جلو بهره می‌برد، اما نسخه‌های آپشنال این خودرو از امکانات بیشتری چون رانندگی خودران سطح 2، هداپ دیسپلی، شارژر بی‌سیم و تهویه دوگانه برخوردارند. در زیر صفحه نمایش مرکزی و روی کنسول میانی نیز دکمه‌های فیزیکی متعددی برای کنترل بخش‌های مختلف خودرو در نظر گرفته شده است.

هاوال بیگ داگ جدید

هاوال بیگ داگ جدید در مدل پلاگین هیبرید از یک پیشرانه هیبریدی 1.5 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 320 اسب بخار و گشتاور 530 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر نیز حدود 5.92 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

haval second generation big dog suv

این شاسی بلند آفرودی چینی در نسخه بنزینی نیز با دو موتور 1.5 لیتری و 2 لیتری قابل سفارش است. قدرت تولیدی از این پیشرانه‌ها توسط گیربکس 7 سرعته DCT به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.هاوال بیگ داگ جدید به خروجی برق 220 ولت و لامپ دفع‌کننده حشرات نیز مجهز شده که برای سفرهای خارج شهر و طبیعت‌گردی بسیار مناسب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*