پاک کن جادویی گوگل

پاک کن جادویی گوگل به تمام گوشی‌های گوگل و آیفون رسید؛ فتوشاپ در یک ثانیه!

گوگل اعلام کرده است به‌زودی کاربرانی که دارای اشتراک Google One روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS هستند نیز می‌توانند از پاک کن جادویی – Magic Eraser – استفاده کنند.

پاک کن جادویی گوگل قابلیتی است که برای اولین بار توسط شرکت گوگل هنگام عرضه گوگل پیکسل 6 معرفی شد. اما اکنون علاوه‌بر کاربران این مدل، کسانی که دارای دیگر گوشی‌های پیکسل و اشتراک Google One روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS هستند نیز می‌توانند از این قابلیت خارق‌العاده بهره‌مند شوند.

Magic Eraser دیگر یک ابزار انحصاری نیست!

پاک کن جادویی گوگل

ابزار Magic Eraser در سال 2021 توسط شرکت گوگل همراه با Pixel 6 و 6 Pro عرضه شد و سپس به سری 6a و Pixel 7 رسید. اکنون نیز براساس گزارش‌های به‌دست رسیده از هفته گذشته، تمام گوشی‌های پیکسل این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

پاک کن جادویی گوگل ابزاری در برنامه گوگل Photos است که با استفاده از هوش مصنوعی این امکان را به‌کاربران می‌دهد تا به‌سادگی و تنها با ضربه زدن روی اشیای اضافی در عکس‌های گرفته شده‌ی خود، آنها را به شکل معجزه‌آسایی از تصویر حذف کنند.

پیش‌تر در گوشی پیکسل 6 این شرکت، ابزار قدرتمند پاک کن جادویی گوگل را دیده بودیم که به‌کاربر این امکان را می‌داد تا به سرعت افراد یا اشیاء ناخواسته را از عکس‌های خود حذف کند. اما اکنون گوگل با اعلام ارتقای ویژگی این ابزار، از قابلیت تغییر رنگ اشیاء موجود در عکس، آن‌هم تنها با یک ضربه خبر داده است. حالت استتار به‌شما امکان می‌دهد رنگ آیتم‌های انتخاب‌شده را تغییر دهید تا آنها به‌طور طبیعی با بقیه عکس ترکیب شوند.

چگونه می‌توان از این ابزار استفاده کرد؟

پاک کن جادویی گوگل

قابلیت پاک کن جادویی گوگل اکنون فقط با به روز رسانی Google Photos در دسترس خواهد بود و علاوه‌براین باید اشتراک Google One را نیز داشته باشید. اما کاربرانی که از تلفن‌های پیکسل قدیمی‌ استفاده می‌کنند که تراشه Tensor Google را ندارد، دیگر به اشتراک نیازی نخواهند داشت و می‌توانند به‌صورت رایگان از این ویژگی استفاده کنند. این یک خبر خوب برای کاربران دستگاه‌هایی (Pixel 4 و بالاتر) است که دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه را دریافت نمی‌کنند.

پاک کن جادویی گوگل

برای حذف اشیا با این ابزار کافیست وارد گوگل Photos شوید و از منوی ویرایش ( Edit ) روی گزینه جدید Tools ضربه بزنید و سپس گزینه Magic Eraser را انتخاب کنید .سپس اشیایی که می‌خواهید از روی عکس حذف کنید را انتخاب کرده و منتظر بمانید برنامه بقیه کارها را انجام دهد.

از امروز، Magic Eraser را در Pixel 2 XL (اندروید 11) و 4a با نسخه 6.25 Google Photos شاهد خواهیم بود. این به‌روزرسانی در حال حاضر به صورت مرحله‌ای ارائه می‌شود، اما تا پایان این هفته یا شروع هفته آینده، همه افرادی که اشتراک Google One دارند می‌توانند به جدیدترین نسخه پاک‌ کن جادویی گوگل دسترسی داشته باشند.

مشترکین Google One در دستگاه‌های غیر Pixel، مشترکین iOS با Photos 6.25 و افراد داری اشتراک Google One پاک کن جادویی گوگل را در دستگاه‌های سامسونگ، آیفون (نسخه 6.26) و iPads دریافت خواهند کرد.

با این قابلیت همچنین شاهد در دسترس بودن گسترده جلوه HDR برای ویدیوها به‌منظور افزایش روشنایی و کنتراست خواهیم بود. گوگل می‌گوید که این ویژگی منجر به تولید ویدیوهای دراماتیک و متعادلی می‌شود که آماده اشتراک‌گذاری هستند.

پاک کن جادویی، ابزاری جذاب برای مشترکان Google One

پاک کن جادویی گوگل

در دسترس بودن Magic Eraser حرکت خوبی محسوب می‌شود که جذابیت Google One را به عنوان یک سرویس اشتراک افزایش می‌دهد؛ زیرا قبل‌از این ابزارهایی که Google One در Photos باز می‌کرد (مانند HDR، نور پرتره، Blur و فوکوس رنگی) برای کاربران چندان جذاب نبودند.

مشترکین Google One همچنین به انواع سبک‌ها و طرح‌های انحصاری اضافی برای ویرایشگر کلاژ دسترسی خواهند داشت که به‌کاربران Google Photo اجازه می‌دهد علاوه‌بر دسترسی به چندین سبک و طرح جدید، سبک‌ها را روی یک عکس در ویرایشگر کلاژ اعمال کنند.

با هزینه اشتراک 1.99 دلار در ماه، افزودن این قابلیت به گوگل‌وان ممکن است سبب وسوسه افراد بیشتری برای امتحان این سرویس شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شیائومی خیلی وقته اینو تو ابزارهای ویرایش گالری داره