ساینا S دنده اتوماتیک

تولید ساینا S دنده اتوماتیک و دوگانه سوز استارت خورد

سایپا طی مراسمی خطوط تولید ساینا S دنده اتوماتیک و دوگانه سوز را افتتاح کرد. ساینا اس CVT و ساینا اس CNG به زودی روانه بازار خواهند شد.

گروه خودروسازی سایپا به تازگی طی مراسمی خطوط تولید خودروهای ساینا اس CVT (دنده اتوماتیک) و ساینا اس CNG (دوگانه سوز) را به همراه خطوط تولید سپر، داشبورد و صندلی در شرکت سایپا سیتروئن افتتاح کرد.

آغاز تولید ساینا S دنده اتوماتیک و دوگانه سوز

تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تولید خودروهای CNG پس از چند سال وقفه در سایپاسیتروئن عنوان کرد خودرو ساینا اس CNG از مخزن CNG بهره می‌برد که به واسطه آن در هر 100 کیلومتر مصرف بنزین آن 2.4 لیتر کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین خط تولید ساینا اس اتوماتیک با گیربکس CVT نیز افتتاح شد که به زودی شاهد تولید و عرضه آن به بازار خواهیم بود.

مدیرعامل سایپا با تاکید بر افزایش بهره‌وری عنوان کرد در همین راستا سه خط پیش‌مونتاژ داشبورد، صندلی و سپر خودروها که قبلا در شرکت‌های دیگر گروه سایپا به تولید می‌رسید را با هدف افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های حمل و نقل در شرکت سایپاسیتروئن ایجاد و افتتاح کردیم که نتیجه آن کاهش هزینه بیش از 100 میلیارد تومانی در سال برای شرکت سایپاسیتروئن خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*