درآمد از تولید محتوای ویدیویی

طرح ویژه آپارات برای افزایش درآمد از تولید محتوای ویدیویی اجرا شد

آپارات برای افزایش درآمد از تولید محتوای ویدیویی طرح ویژه حمایت از تولیدکنندگان ویدیو را به اجرا درآورد که در ادامه با جزئیات آن آشنا خواهیم شد.

آپارات که به عنوان بزرگترین پلتفرم اشتراک ویدیو در ایران شناخته می‌شود برای حمایت از تولیدکنندگان ویدیویی و افزایش درآمد آنها طرحی را با نام «طرح ویژه حمایت از تولیدکنندگان ویدیو» در نظر گرفت که طبق آن علاوه بر پرداخت بخشی از درآمدی که از پخش تبلیغات حاصل می‌شود، قصد دارد مبلغی مازاد را به تولیدکنندگان ویدیو بپردازد.

 درآمد از تولید محتوای ویدیویی

البته میزان این مبلغ به عواملی مختلفی چون کمیت، کیفیت، نوع محتوای تولیدی و میزان استقبال بینندگان بستگی خواهد داشت. همچنین سیستم درآمدزایی آپارات همزمان با اجرای این طرح دو تغییر بنیادین را نیز تجربه کرده است که در ادامه با جزئیات آن آشنا خواهیم شد.

جزئیات افزایش درآمد از تولید محتوای ویدیویی

تغییر نحوه محاسبه درصد Share کانال‌ها

درصد Share جزو عوامل تاثیرگذار در میزان درآمد ماهیانه تولیدکنندگان محسوب می‌شود. این درصد در واقع همان درآمد حاصل از پخش تبلیغات در آپارات با صاحبان کانال‌های عضو سیستم درآمدزایی بوده که میزان آن برای هر کانال بین 50 تا 70 درصد متغیر است.

 درآمد از تولید محتوای ویدیویی

پیش از این، کارشناسان آپارات درصد Share را در ابتدای ورود تولیدکنندگان به سیستم درآمدزایی تعیین می‌کردند و معمولا در بازه‌های طولانی مدت نیز میزان آن را تغییر می‌دادند، اما اکنون میزان درصد Share کانال تولیدکنندگان به شکل سیستمی در ابتدای هر ماه بررسی خواهد شد و مقدار آن بر اساس میزان استقبال و توجه کاربران از محتوای تولیدکنندگان تغییر خواهد کرد.

تغییر فرایند پرداخت درآمد کانال‌ها

بر اساس تغییرات جدیدی که آپارات در نظر گرفته است، تولیدکنندگانی که عضو سیستم درآمدزایی هستند می‌توانند از این پس در هر زمانی که تمایل داشتند درخواست برداشت درآمد خود را در پنل کاربری ثبت کرده و حداکثر تا 7 روز کاری درآمد مورد نظر را دریافت کنند.

لازم به ذکر است حدنصاب پرداخت درآمد در سیستم درآمدزایی آپارات 400 هزار تومان است. همچنین تولیدکنندگان با مراجعه به بخش گزارش درآمد داشبورد خود می‌توانند از میزان پرداختی این طرح اطلاع پیدا کنند.

 درآمد از تولید محتوای ویدیویی

گفتنی است تولید محتوای باکیفیت در حوزه آموزشی در افزایش درآمد تولیدکنندگان نقش بسیار کلیدی دارد. از این رو تولیدکنندگان با تمرکز بر مهارت‌های خود و تولید محتوای باکیفیت و جذاب در آپارات می‌توانند درآمد چشمگیری را کسب کنند. همچنین تولیدکنندگان محتوا با مراجعه به لینک https://www.aparat.com/income می‌توانند اطلاعاتی بیشتری را در این خصوص کسب کرده و فرایند ثبت درخواست را نیز انجام دهند.