افشای چیپست ناتینگ فون ۲

ناتینگ فون ۲ به چیپست پرچمدار کوالکام مجهز می‌شود، اما یکی از چیپست‌های قدیمی آن!

گوشی Nothing با طراحی منحصر به‌فرد خودش حسابی دلربایی کرد، اما چیپست توانمندی نداشت. چیزی که ظاهراً ناتینگ فون ۲ دارد، ولی آن یک چیپست پرچمدار جدید نیست!

سال گذشته ناتینگ فون به‌عنوان یکی از منحصربه‌فردترین گوشی‌ها به بازار عرضه کند. گرچه این گوشی علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده، اما بسیاری از کاربران حرفه‌ای دنیای موبایل از چیپست زیر قاب آن ناامید شدند و امیدوارند که سازنده در نسل بعدی از چیپست توانمندتری استفاده کند. ما اینجا برای علاقه‌مندان شرکت تازه تأسیس ناتینگ یک خبر خوب و یک خبر بد داریم: خبر خوب اینکه سرانجام سازنده متقاعد شده در در زیر قاب گوشی ناتینگ فون ۲ از یک چیپست پرچمدار استفاده کند. اما خبر بد چیست؟

بیشتر بخوانید:

ناتینگ فون 2 با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ساخته می‌شود

کمپانی ناتینگ که در کنگره جهانی موبایل بارسلونا امسال (MWC 2023) شرکت کرده بود، تأیید کرد که که محصول بعدی این کمپانی به یکی از تراشه‌های اسنپدراگون سری ۸ کوالکام مجهز می‌شوند؛ اما دقیقاً اشاره نکرد که منظورش کدام یک از تراشه‌های این خانواده است؟ حالا یکی از مدیران کمپانی مدیاتک در توییتی تأیید کرده که کارل پی و شرکت تحت امر او، کمپانی Nothing، تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را برای قدرت‌بخشیدن به گوشی جدیدشان انتخاب کرده‌اند.

افشای چیپست ناتینگ فون ۲

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، چیپست پرچمدار سال ۲۰۲۲ کوالکام بود. تراشه‌ای که بر پایه معماری ۴ نانومتری تولید می‌شود و از معماری ۸ هسته‌ای برخوردار است. هسته مرکزی این تراشه نیز دارای معماری Arm Cortex-X2 و سرعت کلاک ۳.۲ گیگاهرتزی است.

گرچه این تراشه خیلی توانمند است، اما جدیدترین تراشه شرکت کوالکام محسوب نمی‌شود. این کمپانی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خودش نیز چندی پیش رونمایی کرد و حالا یکی از بزرگ‌ترین محصولاتی که شانس استفاده زودهنگام از آن را داشت، گوشی‌های خانواده گلکسی S23 سامسونگ هستند.

تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نسبت به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ جی پلاس که در نسخه قبلی این گوشی به‌کار رفته بود، بسیار توانمندتر است. فراموش نکنید که زیر قاب ناتینگ فون ۱، یک تراشه میان‌رده معمولی استفاده شده بود. اما حالا حضور یک چیپست پرچمدار (هرچند قدیمی)، می‌تواند به‌معنای مالتی‌تسکینگ بهتر و اجرای روان‌تر بازی‌ها باشد.

سایر مشخصات ناتینگ فون ۲

اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی، شرکت Nothing از دومین نسل گوشی خودش با ۱۲ گیگ رم، پشتیبانی از رم مجازی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی رونمایی می‌کند. شارژ این محصول از طریق یک باتری ۵ هزار میلی آ«پر ساعتی تأمین می‌شود و همچنان به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*