گوشی جدید اینتل از فناوری مشابه کینکت مایکروسافت استفاده می کند

در CES امسال شاهد معرفی محصولات متنوع و جدیدی در لاس وگاس هستیم. یکی از آن ها بدون شک این تلفن هوشمند شرکت اینتل می باشد که سعی در آوردن فناوری لپ تاپ ها که به نام LeapMotion آن ها را می شناسیم به حیطه ی تلفن های هوشمند کرده است. با گجت نیوز همراه باشید.

اسمارتفون جدید اینتل از دوربین ۳بعدی حساس استفاده می کند که ژست های حرکتی و اشیا ۳ بعدی را تشخیص می دهد. این دوربین که با نام ZR300 شناخته می شود، همراه با سنسور های accelerometer، gyroscope و لنز با زاویه دید گسترده برای ثبت حرکات عمل میکند.

دوربین دستگاه که از استریم ویدئو با کیفیت VGA و ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی به عمل می آورد، از روشی کاملا نوین برای تشخیص حرکات و ردیابی اشیا استفاده می کند. همچنین پروژه ی تانگوی گوگل برروی این تلفن هوشمند پیاده شده و تکنولوژی نقشه کشی داخلی ساختمان و یادگیری محیطی، این اسمارتفون را بسیار توانا تر از رقبایش در این زمینه می نماید.

شاید رزولوشن و کیفیت دوربین های دستگاه- ۸ مگاپیکسل عقب و ۲ مگاپیکسل جلو- موجب تردید مشتریان برای خرید این محصول شود؛ اما باید توجه داشت که در این گوشی قابلیت های دوربین بهینه سازی شده اند و نه کیفیت آن.

بد نیست به مشخصات فنی دستگاه هم نگاهی داشته باشیم. سخت افزار دستگاه خبر از میان رده بودن آن می دهند. رم ۲ گیگابایتی در کنار پردازنده ی اینتل Atom x7-Z8700 و عدم پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات، مهر تاییدی بر ادعای ماست. بنابراین این اسمارتفون بیشتر برای توسعه دهندگان یا کسانی که می خواهند از قابلیت کینکت مانند آن استفاده کنند مناسب می باشد، نه برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال مشخصاتی عالی و کیفیت بالا هستند.

این اسمارتفون با قیمت ۳۹۹.۹۹ به بازار عرضه خواهد شد.

منبع : AndroidAuthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*