بسته های اقتصادی مکالمه بین الملل

همراه اول بسته های اقتصادی مکالمه بین الملل ارائه می‌کند

همراه اول بسته های اقتصادی مکالمه بین الملل را برای مقاصد کشورهای عراق، ترکیه، قطر، امارات، آمریکا و کانادا ارائه کرد.

اپراتور همراه اول برای رفاه حال مسافران مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، آمریکا و کانادا بسته های اقتصادی مکالمه بین المللی را در نظر گرفت تا با وجود محدودیت در برخی از شبکه‌های اجتماعی بتوانند با خارج از کشور تماس برقرار کنند.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با بسته های اقتصادی مکالمه بین الملل (تماس از ایران با دو صفر) می‌توانند از داخل کشور با شماره‌های ثابت و موبایل کشورهای عراق، امارات، قطر، ترکیه، آمریکا و کانادا با قیمت ترجیحی تماس بگیرند. در همین راستا اپراتور همراه اول بر اساس نیاز مشترکان و تجار دو نوع بسته در نظر گرفته است که در ادامه با جزئیات آنها آشنا خواهیم شد.

جزئیات بسته های اقتصادی مکالمه بین الملل همراه اول

بسته اول یک بسته 7 روزه ویژه تجار، مشترکان و شرکت‌هایی است که با کشورها منطقه ارتباط دارند. این بسته با قیمت 250 هزار تومان قابل سفارش بوده و 30 دقیقه مکالمه بین الملل (تماس از ایران با دو صفر) با شماره‌های همراه و ثابت کشورهای قطر، امارات، ترکیه و عراق، به علاوه هدیه 60 دقیقه‌ای مکالمه بین الملل با شماره‌های همراه و ثابت آمریکا و کانادا (به جز آلاسکا و هاوایی) را شامل می‌شود.

بسته دوم نیز یک بسته 30 روزه است که 500 دقیقه مکالمه بین الملل با شماره‌های همراه و ثابت کشورهای آمریکا و کانادا را شامل می‌شود و متقاضیان می‌توانند آن را با قیمت 350 هزار تومان خریداری کنند. مشترکان با استفاده از سه روش شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2923 مربع»، «فروشگاه آنلاین همراه اول» و «اپلیکیشن همراه من» می‌توانند این بسته‌ها را خریداری کنند.

مشترکان با سرویس مکالمه بین الملل یا تماس خارجه با دو صفر بین الملل می‌توانند از داخل ایران با شماره های ثابت و همراه خارجی تماس برقرار کنند. این امکان برای تمام سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ارائه شده و برای شرکت‌ها نیز در صورت خرید از فروشگاه یا اپلیکیشن، فاکتور صادر می‌شود. مشترکان با مراجعه به آدرس mci.ir/international-call#buyPackage می‌توانند اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*