فاو بستون T77 پرو

فاو بستون T77 پرو، شاسی بلند جدید چینی برای خیابان های ایران

فاو بستون T77 پرو به شکل وارداتی به بازار ایران خواهد آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند جدید چینی فاو بستون تی 77 پرو آشنا خواهیم شد.

واردکنندگان از چند ماه قبل فرایند ثبت سفارش خودروهایی خارجی را آغاز کردند و خودروهای وارداتی زیادی نیز در حال رسیدن به بنادر ایران هستند. در همین راستا خبرها حاکی از آن است یکی از واردکنندگان برای واردات فاو بستون تی 77 پرو فرایند ثبت سفارش انجام داده و قصد دارد آن را به زودی به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی فاو بستون T77 پرو

فاو بستون T77 پرو

فاو بستون T77 پرو از یک موتور 1.5 لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 166 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو دارای 4525 میلی‌متر طول، 1845 میلی‌متر عرض، 1615 میلی متر ارتفاع و 2700 میلی‌متر فاصله محوری است.

امکانات ایمنی و رفاهی

فاو بستون T77 پرو

از امکانات فاو بستون تی 77 پرو می‌توان به سنسورهای هشدار دهنده فشار باد تایرها، آینه تاشو برقی همراه با گرمکن و راهنما، تنظیم برقی صندلی‌های راننده و سرنشین جلو، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلو خودرو، سنسور نور و باران، تهویه مطبوع الکتریکی همراه با گرمکن صندلی‌های ردیف اول، 6 کیسه هوای ایمنی، تریم چرمی صندلی ها و غربلیک فرمان، فرمان دی کات، آینه الکتروکرومیک، مانیتور و مولتی مدیا همراه با دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، کلاستر دیجیتالی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، جک برقی صندوق عقب، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و سقف پانورامیک اشاره کرد.

فاو بستون T77 پرو

همچنین این شاسی بلند چینی در نسخه فول نیز به سامانه ADAS مجهز شده که این سامانه رادار و سیستم‌های متعددی چون رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، رادار هشدار خروج از خط و نقطه کور، رادار تصادف از عقب (RCTA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW) و سیستم اتوپارک را شامل می‌شود.