تریلر فیلم Ghosted

تریلر فیلم Ghosted منتشر شد؛ آنا د آرماس و کاپیتان آمریکا در نقش آقا و خانوم اسمیت؟

کریس ایوانز اخیرا در تریلر فیلم Ghosted در کنار آنا د آرماس حضور پیدا کرده و به نظر می‌رسد با فیلمی در سبک و سیاق آقا و خانم اسمیت طرف خواهیم بود.

اپل تی‌وی پلاس به تازگی تریلر فیلم Ghosted را منتشر کرده که در آن کریس ایوانز – Chris Evans و آنا د آرماس – Ana de Armas ایفای نقش می‌کنند.

در این تریلر ایوانز در نقش Cole بوده و در برابر Sadie (آنا د آرماس) ایستاده تا متوجه شود که Sadie او را نادیده نگرفته و به پیام‌هایش اهمیت می‌دهد. او با این تفکر که آن‌ها برای یکدیگر مناسب هستند به لندن سفر می‌کند تا رابطه رمانتیکی که در ذهنش دارد را به دنیای واقعی بیاورد. Cole می‌خواهد به تصورات و نگرانی‌هایش درباره Sadie پایان بدهد و شخصیت او را بشناسد. در همین حال، او عضو CIA بوده و آنچه ما را به سمت یک فیلم جاسوسی سوق می‌دهد عبارت «عملیات صدایی بلندتر از کلمات دارد» بوده که در تریلر نمایش داده می‌شود.

تریلر فیلم Ghosted

د آرماس در حالی در این فیلم حضور دارد که اخیرا برای فیلم «Blonde» نامزد اسکار شده بود. او پیش از این در فیلم‌های Deep Water، Blade Runner 2049 و No Time to Die نیز نقش‌آفرینی کرده است. کریس ایوانز نیز به واسطه بازیگری‌اش در نقش کاپیتان آمریکا برای جهان سینمایی مارول به معروفیت زیادی رسیده است. با این وجود در فیلم‌های Before We Go، Gifted و Playing It Cool نیز حضور داشته است. این دو بازیگر قبلا در فیلم‌های Knives Out و The Grey Man در کنار هم بازی کرده‌اند.

دیگر بازیگران فیلم «Ghosted» عبارتند از Amy Sedaris، Adrien Brody، Tim Blake Nelson، Tate Donovan، Marwan Kenzari، Lizzie Broadway، Mustafa Shakir، Mike Moh، Fahim Fazli، Marisol Correa، Gina Jun، Victoria Kelleher Sasha Go، Bailey MB، Daniel Eghan و Scott Vogel.

دکستر فلچر که سابقه نقش‌آفرینی به عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان را در کارنامه خود دارد حالا کارگردانی Ghosted را بر عهده گرفته و پیش از این فیلم‌های Rocketman، The Officer، Eddie the Eagle و Sunshine on Leith را هم کارگردانی کرده است. Chris McKenna, Rhett Reese و Paul Wernick تیم نویسندگان Ghosted را تشکیل می‌دهند و خود ایوانز، Reese, Wernick, Jules Daly, David Ellison, Dana Goldberg و Don Granger به عنوان تهیه‌کنندگان این اثر شناخته می‌شوند.

شما می‌توانید از اینجا تریلر فیلم Ghosted را تماشا کنید. این فیلم یکم اردی‌بهشت ماه توسط اپل تی‌وی پلاس اکران خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*